Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

TEMATY:
TEMATY:

Postanowienie Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 21 lipca 2009 r., sygn. KIO/UZP 851/09

Termin na zgłoszenie przystąpienia do postępowania protestacyjnego jest terminem zawitym (prekluzyjnym) (...). Braku skutecznego przystąpienia do protestu nie można usprawiedliwiać przekazaniem informacji o rozstrzygnięciu protestu jeszcze przed upływem terminu na zgłoszenie tego przystąpienia (...). Celem instytucji przystąpienia do protestu jest koncentracja środków ochrony prawnej i zapewnienie sobie prawa do skutecznego skorzystania z dalszych środków ochrony prawnej w postaci odwołania.

 

Krajowa Izba Odwoławcza - w składzie:

Przewodniczący: Dagmara Gałczewska-Romek Członkowie: Luiza Łamejko

Jolanta Markowska

Protokolant: Łukasz Sierakowski

po rozpoznaniu na posiedzeniu / rozprawie w dniu 21 lipca 2009 r. w Warszawie odwołania wniesionego przez BUD - INVENT Sp. z o. o., 02-055 Warszawa, ul. Filtrowa 67 bud. D lok. 111 od rozstrzygnięcia przez zamawiającego Gmina Miasto Płock, 09 - 400 Płock, Stary Rynek 1 protestu z dnia 1 czerwca 2009 r.

przy udziale Grontmij Polska Sp. z o. o., 60-164 Poznań, ul. Ziębicka 35 zgłaszającego przystąpienie do postępowania odwoławczego po stronie zamawiającego

orzeka:

1. odrzuca odwołanie.

2. kosztami postępowania obciąża BUD - IIWENT Sp. z o.o., 02 - 055 Warszawa, ul. Filtrowa 67 bud. D lok. 111 i nakazuje:

1) zaliczyć na rzecz Urzędu Zamówień Publicznych koszty w wysokości 4 574 zł 00 gr (słownie: cztery tysiące pięćset siedemdziesiąt cztery złote zero groszy) z kwoty wpisu uiszczonego przez BUD - IIWENT Sp. z o. o., 02-055 Warszawa, ul. Filtrowa 67 bud. D lok. 111.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00