Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

TEMATY:
TEMATY:

Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 26 czerwca 2009 r., sygn. KIO/UZP 745/09

Art. 24 ust. 1 pkt 1 Pzp odnosi się do samego faktu wydania stosownego wyroku, oraz powagi rzeczy osądzonej. Izba nie jest uprawniona do badania zasadności wydanego wyroku Sądu.

 

Krajowa Izba Odwoławcza - w składzie:

Przewodniczący: Stanisław Sadowy

Członkowie: Małgorzata Rakowska

Anna Packo

Protokolant: Magdalena Pazura

po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 26 czerwca 2009 r. w Warszawie odwołania wniesionego przez Edmunda Warzechę prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Rzeczoznawstwo Majątkowe „Nieruchomości" Edmund Warzecha, 44-200 Rybnik, ul. Kochanowskiego 5 od rozstrzygnięcia przez zamawiającego Miasto Rybnik, 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2 protestu z dnia 12 maja 2009 r.

orzeka:

1. Oddala odwołanie.

2. Kosztami postępowania obciąża Edmunda Warzechę prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Rzeczoznawstwo Majątkowe „Nieruchomości" Edmund Warzecha, 44-200 Rybnik, ul. Kochanowskiego 5 i nakazuje:

1) zaliczyć na rzecz Urzędu Zamówień Publicznych koszty w wysokości 4574 zł 00 gr (słownie: cztery tysiące pięćset siedemdziesiąt cztery złote zero groszy) z kwoty wpisu uiszczonego przez Edmunda Warzechę prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Rzeczoznawstwo Majątkowe „Nieruchomości" Edmund Warzecha, 44-200 Rybnik, ul. Kochanowskiego 5,

2) dokonać wpłaty kwoty 00 zł 00 gr (słownie: XXX) przez XXX na rzecz XXX, stanowiącej uzasadnione koszty strony poniesione z tytułu XXX,

3) dokonać wpłaty kwoty 00 zł 00 gr (słownie: XXX) przez XXX na rzecz Urzędu Zamówień Publicznych na rachunek dochodów własnych UZP,

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00