Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 8 pażdziernika 2008 r., sygn. KIO/UZP 1020/08

Fakt istnienia obiektywnych wątpliwości co do sposobu zawarcia poszczególnych zapisów w ofertach, nie powinien skutkować negatywnymi konsekwencjami wobec wykonawców.

 

Po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 8 października 2008 r. w Warszawie odwołania wniesionego przez Korporację Budowlaną DORACO Sp. z o.o., ul. Opacka 12, 80-338 Gdańsk od rozstrzygnięcia przez zamawiającego Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk protestu z dnia 1 września 2008 r.

przy udziale wykonawcy Grupa 3J S.A., ul. Żegańska 19, 04-713 Warszawa zgłaszającego przystąpienie do postępowania odwoławczego po stronie zamawiającego

orzeka:

1. Oddala odwołanie.

2.Kosztami postępowania obciąża Korporację Budowlaną DORACO Sp. z o.o., ul. Opacka 12, 80-338 Gdańsk i nakazuje:

1) zaliczyć na rzecz Urzędu Zamówień Publicznych koszty w wysokości 4 064 zł 00 gr (słownie: cztery tysiące sześćdziesiąt cztery złote zero groszy) z kwoty wpisu uiszczonego przez Korporację Budowlaną DORACO Sp. z o.o., ul. Opacka 12, 80-338 Gdańsk,

2)----------dokonać wpłaty kwoty 00 zł 00 gr (słownio: xxx) przoz XXX na rzocz XXX stanowiącej uzasadnione koszty strony poniesione z tytułu XXX

3)----------dokonać wpłaty kwoty 0 zł 0 gr (słownie: xxx) przez xxx na rzecz Urzędu Zamówień Publicznych na rachunek dochodów własnych UZP,

4) dokonać zwrotu kwoty 15 936 zł 00 gr (słownie: piętnaście tysięcy dziewięćset trzydzieści sześć złotych zero groszy) z rachunku dochodów własnych Urzędu Zamówień Publicznych na rzecz Korporacji Budowlanej DORACO Sp. z o.o., ul. Opacka 12, 80-338 Gdańsk.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00