Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Postanowienie TK z dnia 11 marca 2009 r., sygn. Ts 21/07

POSTANOWIENIE

z dnia 11 marca 2009 r.

Sygn. akt Ts 21/07

Zażalenie w żadnej mierze nie może więc być wykorzystywane do formułowania ocen, postulatów i polemik z Trybunałem. Takie postępowanie musi zostać każdorazowo ocenione jako niepodważenie zasadności argumentacji zawartej w zaskarżonym postanowieniu i skutkować będzie nieuwzględnieniem zażalenia.

Trybunał Konstytucyjny w składzie:

Adam Jamróz - przewodniczący

Ewa Łętowska - sprawozdawca

Mirosław Granat,

 

po rozpoznaniu na posiedzeniu niejawnym zażalenia na postanowienie Trybunału Konstytucyjnego z dnia 14 stycznia 2009 r. o odmowie nadania dalszego biegu skardze konstytucyjnej Tomasza Kotali,

 

p o s t a n a w i a:

 

nie uwzględnić zażalenia.

 

UZASADNIENIE

 

W skardze konstytucyjnej, sporządzonej przez pełnomocnika skarżącego - Tomasza Kotali, zakwestionowana została zgodność z Konstytucją Rzeczypospolitej Polskiej art. 91b ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, ze zm.), w brzmieniu nadanym temu przepisowi przez art. 1 pkt 34 lit. a ustawy z dnia 15 lipca 2004 r. o zmianie ustawy - Karta Nauczyciela oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 179, poz. 1845). Zakwestionowanemu unormowaniu Karty Nauczyciela skarżący zarzucił niezgodność z art. 2, art. 30 oraz art. 32 ust. 1 i 2 Konstytucji.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00