Orzeczenie
Wyrok Sądu pierwszej instancji (piąta izba) z dnia 19 kwietnia 2005 r. - Success-Marketing Unternehmensberatungsgesellschaft mbH przeciwko Urzędowi Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory) (OHIM). - Sprawy połączone T-380/02 oraz T-128/03., sygn. T-380/02 oraz T-128/03
WYROK SĄDU PIERWSZEJ INSTANCJI (piąta izba)
z dnia 19 kwietnia 2005 r. (*)
Wspólnotowy znak towarowy - Wniosek o przywrócenie terminu - Warunki doręczenia decyzji i powiadomień OHIM - Przesłanie faksem
W sprawach połączonych T-380/02 i T-128/03
Success-Marketing Unternehmensberatungsgesellschaft mbH, z siedzibą w Linz (Austria), reprezentowana przez adwokatów G. Secklehnera oraz C. Ofnera, z adresem do doręczeń w Luksemburgu,
strona skarżąca,
przeciwko
Urzędowi Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory) (OHIM), reprezentowanemu przez J. Weberndörfera oraz G. Schneidera, działających w charakterze pełnomocników,
strona pozwana,
w której drugą stroną w postępowaniu przed Izbą Odwoławczą OHIM, występującą przed Sądem w charakterze interwenienta w sprawie T-128/03, jest:
Chipita International SA, z siedzibą w Atenach (Grecja), reprezentowana przez adwokata P. Hoffmanna,
mającej za przedmiot wniosek o stwierdzenie nieważności decyzji pierwszej Izby Odwoławczej OHIM z dnia 26 września 2002 r. (sprawa R 26/2001-1), mocą której odrzucony został wniosek skarżącej o przywrócenie terminu, oraz decyzji pierwszej Izby Odwoławczej OHIM z dnia 13 lutego 2003 r. lub decyzji z dnia 13 marca 2003 r. (sprawa R 1124/2000-1) dotyczących postępowania w sprawie sprzeciwu między Success-Marketing Unternehmensberatungsgesellschaft mbH a Chipita International SA,
SĄD PIERWSZEJ INSTANCJI WSPÓLNOT EUROPEJSKICH (piąta izba),
w składzie: M. Vilaras, prezes, M. E. Martins Ribeiro i K. Jürimäe, sędziowie,
sekretarz: I. Natsinas, administrator,
uwzględniając procedurę pisemną i po przeprowadzeniu rozprawy w dniu 14 grudnia 2004 r.,
wydaje następujący
Wyrok
Ramy prawne
1 Rozporządzenie (WE) Rady nr 40/94 z dnia 20 grudnia 1993 r. w sprawie wspólnotowego znaku towarowego (Dz.U. 1994, L 11, str. 1), z późniejszymi zmianami, zawiera następujące przepisy: