Orzeczenie
Wyrok Sądu pierwszej instancji (druga izba) z dnia 22 czerwca 2004 r. - Koffiebranderij en Theehandel "Drie Mollen sinds 1818" BV przeciwko Urzędowi Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory) (OHIM). - Sprawa T-66/03., sygn. T-66/03
Sprawa T‑66/03
Koffiebranderij en Theehandel „Drie Mollen sinds 1818” BV
przeciwko
Urzędowi Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory) (OHIM)
Wspólnotowy znak towarowy - Postępowanie w sprawie sprzeciwu - Zgłoszenie wspólnotowego graficznego znaku towarowego zawierającego element słowny „Galáxia” - Wcześniejsze krajowe i międzynarodowe słowne znaki towarowe GALA - Względna podstawa odmowy rejestracji - Odrzucenie sprzeciwu - Artykuł 8 ust. 1 lit. b) rozporządzenia (WE) nr 40/94
Wyrok Sądu Pierwszej Instancji (druga izba) z dnia 22 czerwca 2004 r. II‑0000
Streszczenie wyroku
1. Wspólnotowy znak towarowy - Definicja i uzyskanie wspólnotowego znaku towarowego - Względne podstawy odmowy rejestracji - Sprzeciw uprawnionego z wcześniejszego identycznego lub podobnego znaku towarowego zarejestrowanego dla identycznych lub podobnych towarów lub usług - Prawdopodobieństwo wprowadzenia w błąd w odniesieniu do wcześniejszego znaku towarowego - Graficzny znak towarowy zawierający element słowny „Galáxia” i słowne znaki towarowe „GALA”
(rozporządzenie Rady nr 40/94, art. 8 ust. 1 lit. b))
2. Wspólnotowy znak towarowy - Procedura - Badanie stanu faktycznego z urzędu - Postępowanie w sprawie sprzeciwu - Ograniczenie badania do stanu faktycznego, dowodów i argumentów przedstawionych przez strony - Obowiązek stron w zakresie przedstawienia stanu faktycznego i dowodów
(rozporządzenie Rady nr 40/94, art. 74 ust. 1)
3. Wspólnotowy znak towarowy - Definicja i uzyskanie wspólnotowego znaku towarowego - Względne podstawy odmowy rejestracji - Sprzeciw uprawnionego z wcześniejszego identycznego lub podobnego znaku towarowego zarejestrowanego dla identycznych lub podobnych towarów lub usług - Prawdopodobieństwo wprowadzenia w błąd w odniesieniu do wcześniejszego znaku towarowego - Prawdopodobieństwo skojarzenia - Pojęcie służące wyłącznie doprecyzowaniu zakresu prawdopodobieństwa wprowadzenia w błąd