Orzeczenie
Wyrok Sądu pierwszej instancji (piąta izba) z dnia 23 listopada 2004 r. - Frischpack GmbH & Co. KG przeciwko Urzędowi Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory) (OHIM). - Sprawa T-360/03., sygn. T-360/03
Sprawa T-360/03
Frischpack GmbH & Co. KG
przeciwko
Urzędowi Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory) (OHIM)
Wspólnotowy znak towarowy - Trójwymiarowy znak towarowy - Kształt pudełka na ser - Bezwzględna podstawa odmowy rejestracji - Artykuł 7 ust. 1 lit. b) rozporządzenia (WE) nr 40/94 - Charakter odróżniający
Wyrok Sądu Pierwszej Instancji (piąta izba) z dnia 23 listopada 2004 r. II-0000
Streszczenie wyroku
Wspólnotowy znak towarowy - Postępowanie odwoławcze - Skarga do sądu wspólnotowego - Zakwestionowanie przyjętej przez izbę odwoławczą definicji właściwego kręgu odbiorców dla celów badania charakteru odróżniającego zgłoszonego znaku towarowego - Zmiana przedmiotu sporu - Brak
(regulamin Sądu, art. 135 § 4; rozporządzenie Rady nr 40/94, art. 7 ust. 1 lit. b))
W ramach badania, czy oznaczenie, o którego rejestrację w charakterze znaku towarowego wniesiono, posiada charakter odróżniający w rozumieniu art. 7 ust. 1 lit. b) rozporządzenia nr 40/94 w sprawie wspólnotowego znaku towarowego, Urząd Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory) zobowiązany jest określić właściwy krąg odbiorców.
Kwestionując definicję właściwego kręgu odbiorców przyjętą przez izbę odwoławczą dla celów badania, czy zgłoszony znak towarowy posiada charakter odróżniający, skarżąca nie wniosła do Sądu o rozstrzygnięcie innych kwestii niż te, które rozpatrywała izba odwoławcza, a zatem nie naruszyła art. 135 § 4 regulaminu.
(por. pkt 34, 35)
WYROK SĄDU PIERWSZEJ INSTANCJI (piąta izba)
z dnia 23 listopada 2004 r. (*)
Wspólnotowy znak towarowy - Trójwymiarowy znak towarowy - Kształt pudełka na ser - Bezwzględna podstawa odmowy rejestracji - Artykuł 7 ust. 1 lit. b) rozporządzenia (WE) nr 40/94 - Charakter odróżniający