Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Postanowienie NSA z dnia 7 lutego 2014 r., sygn. II GSK 169/14

Inne

 

Naczelny Sąd Administracyjny w składzie: Przewodniczący: sędzia NSA Hanna Kamińska po rozpoznaniu w dniu 7 lutego 2014 r. na posiedzeniu niejawnym w Izbie Gospodarczej skargi kasacyjnej A. S. od postanowienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w W. z dnia 29 stycznia 2013 r. sygn. akt VI SAB/Wa 44/12 w sprawie ze skargi A. S. na bezczynność Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w przedmiocie przestrzegania przepisów z zakresu reklamacji usługi telekomunikacyjnej postanawia: oddalić skargę kasacyjną

Uzasadnienie

Wojewódzki Sąd Administracyjny w W. postanowieniem z 29 stycznia 2013 r., sygn. akt VI SAB/Wa 44/12, na podstawie art. 58 § 1 pkt 1 i § 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r., poz. 270 ze zm.; dalej "p.p.s.a."), odrzucił skargę A. S. na bezczynność Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w przedmiocie kontroli przestrzegania przepisów z zakresu reklamacji usług telekomunikacyjnych.

Jak wskazał Sąd pierwszej instancji A. S. (dalej: "skarżący") pismem z dnia 9 maja 2011 r. nr [...] skierowanym do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zwrócił się o udzielenie pomocy w sprawie. Jak wskazał w dniu 4 maja 2011 r. otrzymał listem poleconym "wezwanie do natychmiastowej zapłaty" skierowane do niego z firmy windykacyjnej [...] SA z K. Skarżący zaznaczył, iż w dniu 14 listopada 2008 r. zawarł z P. sp. z o.o., (zwaną dalej "operatorem" lub "P.") umowę nr [...] o świadczenie usług telekomunikacyjnych dotyczącą numeru końcowego [...] w ramach promocji "tani telefon 24" z taryfą "nowa era 20". Umowę tę zawarto na okres 24 miesięcy. Z umowy wynikało, że operator zobowiązuje się do rozpoczęcia świadczenia usług w dniu 14 listopada 2008 r. Zdaniem skarżącego tak się jednak nie stało. Skarżący oświadczył, że dwukrotnie, tj. w 2008 i 2009 roku zgłaszał brak aktywacji usług telekomunikacyjnych w operatora, jednakże bez rezultatu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00