Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok NSA z dnia 13 września 2006 r., sygn. II FSK 1133/05

Opinia, o której mowa w art. 12 ust. 1 i art. 13 ust. 1 pkt 3 ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej nie stanowi zagadnienia wstępnego", gdyż nie jest rozstrzygnięciem w sprawie. W postępowaniu restrukturyzacyjnym opinia Prezesa UOKiK jest elementem materiału dowodowego w sprawie restrukturyzacji, która winna być traktowana na równi z innymi warunkami jakie musi spełniać przedsiębiorca ubiegający się o umorzenie należności podatkowych na podstawie przepisów o restrukturyzacji (art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o restrukturyzacji...). Oznacza to, że uzyskanie opinii Prezesa UOKiK winno się odbywać w ramach procedur restrukturyzacyjnych. W tym stanie rzeczy jest rzeczą oczywistą, iż w rozpoznawanej sprawie nie było podstaw do zawieszenia postępowania restrukturyzacyjnego na podstawie art. 201 § 1 pkt 2 Ordynacji podatkowej,

1. Zaskarżonym wyrokiem z dnia 25 maja 2005 r. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Lublinie oddalił skargę L. S.A. w L. na postanowienie Dyrektora Izby Skarbowej w Lublinie z dnia 22 grudnia 2004 r. w przedmiocie zawieszenia postępowania w sprawie restrukturyzacji zaległości w podatku dochodowym od osób prawnych za 1996 r. z odsetkami.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00