Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2019-06-13 do 2024-02-22
Wersja archiwalna od 2019-06-13 do 2024-02-22
archiwalny
ZARZĄDZENIE NR 84
PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 13 czerwca 2019 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie nadania statutu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz. U. z 2012 r. poz. 392, z 2015 r. poz. 1064, z 2018 r. poz. 1669 oraz z 2019 r. poz. 271 i 730) zarządza się, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 2 Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 stycznia 2016 r. w sprawie nadania statutu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (M.P. poz. 1148, z późn. zm.1)) wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 7:
a) ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. W Kancelarii działa Gabinet Polityczny Prezesa Rady Ministrów, Gabinet Polityczny Wiceprezesa Rady Ministrów Piotra Glińskiego oraz Gabinet Polityczny Wiceprezesa Rady Ministrów Jacka Sasina.”,
b) ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Szczegółowy zakres zadań i kompetencji kierującego Gabinetem Politycznym Wiceprezesa Rady Ministrów Piotra Glińskiego określa Wiceprezes Rady Ministrów Piotr Gliński.”,
c) dodaje się ust. 4 w brzmieniu:
„4. Szczegółowy zakres zadań i kompetencji kierującego Gabinetem Politycznym Wiceprezesa Rady Ministrów Jacka Sasina określa Wiceprezes Rady Ministrów Jacek Sasin.”;
2) w § 8 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. W skład Kancelarii wchodzą następujące komórki organizacyjne:
1) Biuro Prezesa Rady Ministrów;
2) Sekretariat Wiceprezesa Rady Ministrów;
3) Centrum Informacyjne Rządu;
4) Centrum Oceny Administracji;
5) Rządowe Biuro Monitorowania Projektów;
6) Departament Analiz;
7) Departament Analiz Przygotowań Obronnych Administracji;
8) Departament Bezpieczeństwa Narodowego;
9) Departament GovTech Polska;
10) Departament Koordynacji Procesu Legislacyjnego;
11) Departament Koordynacji Projektów Międzynarodowych;
12) Departament Oceny Skutków Regulacji;
13) Departament Pomocy Humanitarnej;
14) Departament Prawny;
15) Departament Programowania Prac Rządu;
16) Departament Skarbu Państwa;
17) Departament Służby Cywilnej;
18) Departament Społeczeństwa Obywatelskiego;
19) Departament Spraw Obywatelskich;
20) Departament Spraw Parlamentarnych;
21) Departament Spraw Zagranicznych;
22) Departament Studiów Strategicznych;
23) Biuro Budżetowo-Finansowe;
24) Biuro Dyrektora Generalnego;
25) Biuro Ochrony.”.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.