Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2018-01-01
Wersja aktualna od 2018-01-01
obowiązujący
ZARZĄDZENIE
MARSZAŁKA SEJMU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
z dnia 8 grudnia 2017 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie nadania statutu Państwowej Inspekcji Pracy
Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 786 i 962) zarządza się, co następuje:
§ 1. W statucie Państwowej Inspekcji Pracy, stanowiącym załącznik do zarządzenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 27 sierpnia 2007 r. w sprawie nadania statutu Państwowej Inspekcji Pracy (M.P. poz. 657, z 2009 r. poz. 76 oraz z 2011 r. poz. 19 i 851), w § 4 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. W skład Głównego Inspektoratu Pracy wchodzą następujące komórki organizacyjne:
1) Gabinet Głównego Inspektora Pracy;
2) Departament Budżetu i Finansów;
3) Departament Informatyki;
4) Departament Kadr i Szkoleń;
5) Departament Legalności Zatrudnienia;
6) Departament Nadzoru i Kontroli;
7) Departament Organizacyjny;
8) Departament Planowania, Analiz i Statystyki;
9) Departament Prawny;
10) Departament Prewencji i Promocji;
11) Sekcja Audytu Wewnętrznego;
12) Sekcja Centrum Poradnictwa Państwowej Inspekcji Pracy;
13) Sekcja Kontroli Wewnętrznej;
14) Biuro Informacji;
15) Kancelaria Tajna.”.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2018 r.
Marszałek Sejmu: M. Kuchciński