Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Monitor Polski rok 2015 poz. 338
Wersja archiwalna od 2015-10-02 do 2016-01-07
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Monitor Polski rok 2015 poz. 338
Wersja archiwalna od 2015-10-02 do 2016-01-07
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 139
PREZESA RADY MINISTRÓW

z dnia 19 grudnia 2007 r.

w sprawie nadania statutu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

z dnia 19 grudnia 2007 r. (M.P. z 2007 r., Nr 96, poz. 1056)

t.j. z dnia 2 sierpnia 2013 r. (M.P. z 2013 r., poz. 638)

t.j. z dnia 10 kwietnia 2015 r. (M.P. z 2015 r., poz. 338)

(ostatnia zmiana: M.P. z 2015 r., poz. 919)  

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.1. Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, zwana dalej „Kancelarią”, zapewnia obsługę merytoryczną, prawną, organizacyjną, techniczną i kancelaryjno-biurową Rady Ministrów, Prezesa Rady Ministrów, wiceprezesów Rady Ministrów, Ministra – Członka Rady Ministrów, Kolegium do Spraw Służb Specjalnych, Rady Legislacyjnej oraz Szefa Służby Cywilnej.

2. Kancelaria zapewnia również obsługę pełnomocników Rządu, komitetów, komisji wspólnych, rad, zespołów oraz innych kolegialnych organów pomocniczych, doradczych i opiniodawczo-doradczych, jeżeli tak stanowią przepisy o ich utworzeniu.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.1. Kancelaria działa zgodnie z zarządzeniami i poleceniami Prezesa Rady Ministrów.

2. Kancelaria wykonuje powierzone zadania pod kierownictwem Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, zwanego dalej „Szefem Kancelarii”.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3.Kancelarią kieruje Szef Kancelarii przy pomocy: Sekretarza Rady Ministrów, sekretarzy i podsekretarzy stanu w Kancelarii, Dyrektora Generalnego Kancelarii oraz dyrektorów komórek organizacyjnych Kancelarii.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4.1. Szef Kancelarii wyznacza swojego zastępcę i określa jego zadania.

2. Zastępca Szefa Kancelarii wykonuje zadania Szefa Kancelarii podczas jego nieobecności oraz w razie nieobsadzenia stanowiska Szefa Kancelarii, do czasu jego obsadzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5.Szef Kancelarii może tworzyć i znosić zespoły doradcze i opiniodawcze do opracowania spraw zleconych przez Radę Ministrów i Prezesa Rady Ministrów, określając: skład osobowy, zakres i tryb ich działania oraz zasady ich obsługi.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 6.Szef Kancelarii może imiennie upoważnić osoby wymienione w § 3 oraz inne osoby będące pracownikami Kancelarii do:

1) załatwiania w jego imieniu spraw należących do jego kompetencji;

2) wykonywania w jego imieniu zadań powierzonych przez Prezesa Rady Ministrów.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 7.1. W Kancelarii działa Gabinet Polityczny Prezesa Rady Ministrów.

2. Szczegółowy zakres zadań i kompetencji kierującego Gabinetem Politycznym Prezesa Rady Ministrów określa Prezes Rady Ministrów.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 8.W skład Kancelarii wchodzą następujące komórki organizacyjne:

1) Sekretariat Prezesa Rady Ministrów;

2) Centrum Informacyjne Rządu;

3) Departament Analiz Strategicznych;

4) Departament Komitetu Rady Ministrów;

5) Departament Kontroli i Nadzoru;

6) Departament Prawny;

6a) [1] Departament Oceny Skutków Regulacji;

7) Departament Rady Ministrów;

8) Departament Spraw Obywatelskich;

9) Departament Służby Cywilnej;

10) (uchylony);

11) Departament Spraw Zagranicznych;

12) Biuro Budżetowo-Finansowe;

13) Biuro Dyrektora Generalnego;

14) Biuro Kolegium do Spraw Służb Specjalnych;

15) Biuro Ochrony;

16) [2] (uchylony);

17) Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Równego Traktowania;

18) (uchylony).

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 9.Organizację wewnętrzną i szczegółowy zakres zadań komórek organizacyjnych Kancelarii oraz tryb ich pracy określa regulamin organizacyjny nadany przez Szefa Kancelarii na wniosek Dyrektora Generalnego Kancelarii.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 10.Traci moc zarządzenie nr 124 Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 listopada 2005 r. w sprawie nadania statutu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (M.P. Nr 75, poz. 1050, z późn. zm.).

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 11.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

[1] § 8 pkt 6a w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 94 Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 września 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie nadania statutu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (M.P. poz. 919). Zmiana weszła w życie 2 października 2015 r.

[2] § 8 pkt 16 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 94 Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 września 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie nadania statutu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (M.P. poz. 919). Zmiana weszła w życie 2 października 2015 r.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00