Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2009-10-26 do 2009-12-31
Wersja archiwalna od 2009-10-26 do 2009-12-31
archiwalny
UCHWAŁA Nr 182 RADY MINISTRÓW
z dnia 9 października 2009 r.
zmieniająca uchwałę w sprawie zatwierdzenia Programu rzeczowo-finansowego wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2009 r.
Na podstawie art. 9 ust. 3 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o Funduszu Kolejowym (Dz. U. z 2006 r. Nr 12, poz. 61 oraz z 2009 r. Nr 115, poz. 966) Rada Ministrów uchwala, co następuje:
§ 1. W uchwale nr 40 Rady Ministrów z dnia 1 kwietnia 2009 r. w sprawie zatwierdzenia Programu rzeczowo-finansowego wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2009 r. (M. P. Nr 22, poz. 289) załącznik otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszej uchwały.
§ 2. Uchwała wchodzi wżycie z dniem ogłoszenia.
Prezes Rady Ministrów: D. Tusk
Załącznik do uchwały nr 182 Rady Ministrów
z dnia 9 października 2009 r. (poz. 878)
PROGRAM RZECZOWO-FINANSOWY WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FUNDUSZU KOLEJOWEGO W 2009 R.
Część A - Limit środków Funduszu Kolejowego na przygotowanie oraz realizację zadań inwestycyjnych w 2009 r.
tabela nr 1
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr linii | Nazwa linii | Nazwa odcinka | Nazwa i zakres rzeczowy zadania | Wielkość | Okres realizacji | Wartość kosztorysowa | Źródła finanso-wania ogółem w 2009 roku (tys. zł) | Środki Funduszu Kolejowego (tys. zł) | Środki własne Spółki (tys. zł) | Środki z budżetu państwa (tys. zł) | Środki Fun-duszu TEN-T w 2009 roku | Środki z do kapita-lizo-wania PKP PLK S.A. w 2009 roku | Środki Fun-duszu Spój-ności (tys. zł) | Kredyt EBI (tys. zł) | Środki z doka-pitalizo-wania PKP SKM przez miasto Sopot w 2009 roku | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | |||||||
1. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław -Zgorzelec | Wałbrzych Miasto -Wałbrzych Fabryczny | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 72,580-74,130 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 1) | 1,6 km torów | 2008 - 2009 | 3 544,30 | 1 074,30 | 966,90 | 107,40 | - | - | - | - | - | - | |||||||
2. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław -Zgorzelec | Wałbrzych Miasto -Wałbrzych Fabryczny | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 72,570-74,100 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2) | 1,5 km torów | 2008 - 2009 | 3 497,60 | 1 027,60 | 924,80 | 102,80 | - | - | - | - | - | - | |||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | |||||||
3. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław -Zgorzelec | Wałbrzych Fabryczny -Boguszów - Gorce, stacja Wałbrzych Główny, Boguszów Gorce Wsch. Bogu- szów Gorce | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 74,900-81,075, km 82,710-85,820 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2) oraz modernizacja torów na stacji Wałbrzych Główny (tory nr 5,17,17a) | 10,9 km torów | 2008 - 2009 | 27 890,20 | 8 973,20 | 8 075,90 | 897,30 | - | - | - | - | - | - | |||||||
4. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | E59 |
| Poznań -Szczecin -Świnoujście | przygotowanie projektu modernizacji linii kolejowej E 59 na odcinku Poznań - Szczecin - Świnoujście 2004-PL-92602-S | - | 2005-2010 | 12 817,50 | 5 621,30 | 1 799,00 | - | 1 624,00** | 2 198,30 | - | - | - | - | |||||||
5. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | E65 | Warszawa - Gdynia | Warszawa -Gdynia | modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa - Gdynia, etap II *(1) | 151 km | 2007-2010 | 4 460 316,10 | 1 492 514,80 | 236 250,00 | 609,30 | 194 964,00 | - | 10 000,00 | 612 879,50 | 437 812,00 | - | |||||||
6. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 131 | Chorzów Batory -Tczew | Nowa Wieś Wielka -Trzciniec | modernizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory - Tczew w km 344,719 - 362,385 *(2) | 14 przejaz-dów, 17,9 km torów, 18 rozjaz-dów | 2008 - 2009 | 49 182,90 | 33 784,60 | 30 406,10 | 3 378,50 | - | - | - | - | - | - | |||||||
7. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 202 | Gdańsk -Stargard Szczeciński | Białogard - Cieszyno Łobeskie | modernizacja nawierzchni linii kolejowej nr 202 Gdańsk - Stargard Szczeciński na odcinku Białogard - Cieszyno Łobeskie w km 265,400- 289,100 *(3) | 23,7 km torów, 5 przejazdów, 5 rozjazdów, 1 peron -przebudowa krawędzi | 2009 | 39 395,60 | 39 395,60 | 35 456,00 | 3 939,60 | - | - | - | - | - | - | |||||||
8. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 272 | Kluczbork - Poznań Główny | Kluczbork - Poznań Główny, stacja Witaszyce | wymiana nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na linii nr 272 Kluczbork -Poznań (tor nr 1) wraz z przebudową stacji Witaszyce | 24,431 km torów | 2008 - 2009 | 67 494,40 | 29 494,40 | 26 545,00 | 2 949,40 | - | - | - | - | - | - | |||||||
9. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 204 | Malbork -Braniewo - Granica Państwa | Malbork -Braniewo - Granica Państwa | poprawa dostępu do kolejowego przejścia granicznego z Federacją Rosyjską w rejonie stacji Braniewo na liniach kolejowych nr 204 Malbork - Braniewo - Granica Państwa i nr 217 Wielkie Wierzno - Braniewo(SZ) -Granica Państwa | 42,3 km torów, 29 rozjazdów, 6 obiektów inżynie-ryjnych, 1 przejazd, 1 rampa, odwodnienie 1 stacji | 2008 - 2009 | 39 850,00 | 31 555,00 | 28 399,50 | 3 155,50 | - | - | - | - | - | - | |||||||
217 | Wielkie Wierzno -Braniewo (SZ) -Granica Państwa | Wielkie Wierzno -Braniewo (SZ) - Granica Państwa | ||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | |||||||
10. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 19 | Warszawa Główna Towarowa - Józefinów | Warszawa Główna Towarowa -Józefinów | modernizacja układu torowego dla prowadzenia ruchu pociągów pasażerskich w ciągu linii kolejowych: | 27,3 km torów, 45 rozjazdów, 7 przejazdów | 2008 - 2009 | 127 465,00 | 116 812,70 | 49 087,60 | 8 205,10 | 3 020,00 | - | 56 500,00 | - | - | - | |||||||
507 | Warszawa Główna Towarowa - Gołąbki | Warszawa Główna Towarowa -Gołąbki | ||||||||||||||||||||||
509 | Warszawa Główna Towarowa - Warszawa Gdańska | Warszawa Główna Towarowa - Warszawa Gdańska | ||||||||||||||||||||||
11. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 271 | Wrocław -Poznań | Wrocław -Poznań | odbudowa elementów estakady kolejowej i wiaduktów w ciągu linii: | 5 wiaduktów stalowych, 1 wiadukt masywny (0,182 km torów, 4 rozjazdy) | 2008 - 2009 | 25 750,60 | 18 379,10 | 16 541,20 | 1 837,90 | - | - | - | - | - | - | |||||||
273 | Wrocław -Szczecin | Wrocław -Szczecin | ||||||||||||||||||||||
12. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław Świebodzki - Zgorzelec | stacje: Wałbrzych Szcza-wienko, Wałbrzych Główny, Wałbrzych Fabryczny | modernizacja toru i rozjazdu wraz z robotami towarzyszącymi na stacji Wałbrzych Szczawienko w torze nr 1 w km 65,388 -66,346; wymiana szyn i rozjazdów wraz z robotami towarzyszącymi na stacji Wałbrzych Szczawienko w torze nr 2 w km 64,900 -66,530; modernizacja nawierzchni oraz wymiana szyn wraz z robotami towarzyszącymi na stacji Wałbrzych Główny w torze nr 25 w km 78,488 -78,968; modernizacja toru i rozjazdów wraz z robotami towarzyszącymi na stacji Wałbrzych Fabryczny w torze nr 2 w km 74,092 -74,192 | 1,328 km torów 1890 m.b. szyn, 5 rozjazdów | 2009 | 4 660,00 | 4 660,00 | 4 194,00 | 466,00 | - | - | - | - | - | - | |||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | |||||||
13. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 273 | Wrocław Główny -Szczecin Główny | Zielona Góra - Czerwieńsk | modernizacja linii nr 273 w torze nr 1 w km 154,990 - 165,740 wraz z robotami towarzyszącymi i modernizacją przejazdów kolejowych w km 158,431; 159,511; 160,279; 160,933; 164,517 | 10,750 km torów 5 przejazdów | 2009 | 24 357,00 | 24 357,00 | 21 921,30 | 2 435,70 | - | - | - | - | - | - | |||||||
14. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 525 | 525 | Czachówek Południowy - Czachówek Wschodni | Czachówek Południowy - Czachówek Wschodni | modernizacja linii nr 525 Czachówek Południowy - Czachówek Wschodni w torze nr 1 km 0,018 -1,644 | 1,626 km torów | 2009 | 2 744,40 | 2 744,40 | 2 470,00 | 274,40 | - | - | - | - | - | - | |||||||
PKP PLK S.A. RAZEM |
|
| 4 888 965,60 | 1 810 394,00 | 463 037,30 | 28 358,90 | 199 608,00 | 2 198,30 | 66 500,00 | 612 879,50 | 437 812,00 | 0,00 | ||||||||||||
15. | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieś-cie Sp. z o.o. | 250 | Gdańsk-Rumia | Sopot | Budowa Dyspozytorskiego Centrum Sterowania Ruchem (DCS) - Etap III - stacja Sopot | 1 DCS | 2007 - 2009 | 5 900,00 | 5 900,00 | 2 655,00 | 295,00 | - | - | - | 2 950,00 | - | - | |||||||
16. | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieś-cie Sp. z o.o. | 250 | Gdańsk-Rumia | Gdańsk Oliwa | Budowa Dyspozytorskiego Centrum Sterowania Ruchem (DCS) - Etap IV - stacja Gdańsk Oliwa | 1 DCS | 2007 - 2009 | 3 500,00 | 3 500,00 | 1 575,00 | 175,00 | - | - | - | 1 750,00 | - | - | |||||||
17. | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieś-cie Sp. z o.o. | 250 | Gdańsk-Rumia | stacja Sopot | Modernizacja stacji Sopot wraz z przebudową układu torowego, wraz z budową dźwigu osobowego do przewożenia osób z ograniczoną możliwością poruszania się | 1 stacja | 2009 -2010 | 12 500,00 | 7 500,00 | 3 835,00 | 165,00 | - | - | - | 3 500,00 | - | - | |||||||
18. | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieś-cie Sp. z o.o. | 250 | Gdańsk-Rumia | przystanek Sopot Wyścigi | Modernizacja przystanku Sopot Wyścigi | 1 przystanek | 2009 | 7 000,00 | 7 000,00 | 1 960,00 | 350,00 | - | - | - | 3 500,00 | - | 1 190,00 | |||||||
19. | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieś-cie Sp. z o.o. | 250 | Gdańsk-Rumia | przystanek Gdynia Wzgórze Św. Maksymiliana | Sporządzenie dokumentacji technicznej na modernizację przystanku Gdynia Wzgórze Św. Maksymiliana | 1 komplet dokumentacji | 2009 | 200,00 | 200,00 | 90,00 | 10,00 | - | - | - | 100,00 | - | - | |||||||
20. | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieś-cie Sp. z o.o. | 250 | Gdańsk-Rumia | przystanek Gdańsk Politechnika | Modernizacja przystanku Gdańsk Politechnika, etap I utworzenie ciągu komunikacyjnego dla osób niepełnosprawnych | 1 przystanek | 2009 | 800,00 | 800,00 | 360,00 | 40,00 | - | - | - | 400,00 | - | - | |||||||
21. | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieś-cie Sp. z o.o | 250 | Gdańsk-Rumia | przystanek Gdańsk Politechnika | Sporządzenie dokumentacji technicznej na modernizację przystanku Gdańsk Politechnika dla etapów I i II | 1 komplet dokumentacji | 2009 | 80,00 | 80,00 | 36,00 | 4,00 | - | - | - | 40,00 | - | - | |||||||
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. RAZEM | 29 980,00 | 24 980,00 | 10 511,00 | 1 039,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 12 240,00 | 0,00 | 1 190,00 | ||||||||||||||
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. RAZEM | 4 918 945,60 | 1 835 374,00 | 473 548,30 | 29 397,90 | 199 608,00 | 2 198,30 | 66 500,00 | 625 119,50 | 437 812,00 | 1 190,00 |
*(1) Zadanie nr 5 - modernizacja linii kolejowej E65 Warszawa - Gdynia, etap II dotyczy:
1) LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Tczew km 287,7 do km 315,7
a) Szlak Szymankowo - Lisewo, zakres prac: modernizacja szlaku Szymankowo - Lisewo, budowa drogi równoległej od km 287,300 do 288,900 wraz z przepustami, budowa drogi równoległej od km 287,100 do 287,700 wraz z przepustami, budowa odcinka LPN (linii potrzeb nietrakcyjnych) na całym szlaku i przebudowa obiektów inżynieryjnych (przepustów)
b) Most na Wiśle (roboty w torze nr 1 w zakresie wymaganego wyłączenia ruchu)
c) Stacja Tczew, zakres prac: modernizacja 6 torów stacyjnych i 22 rozjazdów, budowa nowego budynku Lokalnego Centrum Sterowania (LCS)
d) Szlak Tczew - Pszczółki, zakres prac: budowa wiaduktu kolejowego w km 302,668 wraz z drogami dojazdowymi, przebudowa toru nr 4Z Zajączkowo - Pszczółki wraz z przepustami w km 301,688; 302,9 i 303,4 oraz przebudowa toru nr 3Z Zajączkowo - Pszczółki wraz z przepustami w km 301,156; 301,688; 302,9 i 303,4
e) Stacja Pszczółki, zakres prac: budowa wiaduktu kolejowego w km 306,342 w lokalizacji istniejącego przejazdu, przebudowa 3 torów stacyjnych oraz budowa nowego budynku nastawni
f) Szlak Pszczółki - Pruszcz Gdański, zakres prac: budowa wiaduktów drogowych (w km 310,773 wraz z dojazdami w miejscowości Różyny, w km 313,148 wraz z dojazdami w miejscowości Łęgowo i w km 314,077 wraz z dojazdami w miejscowości Cieplewo);
2) LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Nasielsk
a) szlak Legionowo - Nowy Dwór Mazowiecki od km 26,900 do km 38,500, zakres prac: modernizacja 3 obiektów inżynieryjnych, budowa tunelu w Choszczówce, przebudowa przejazdu w km 34,036; budowa i likwidacja tymczasowego przejazdu w km 29,207
b) stacja Nasielsk zakres prac: modernizacja układu torowego, budowa nastawni, tunelu i strażnicy.
*(2) Zadanie nr 6 dotyczy wykonania robót w branży torowej, wraz z robotami towarzyszącymi w branżach: automatyki i telekomunikacji, elektroenergetycznej, prace rozbiórkowe
*(3) Zadanie nr 7 dotyczy wykonania robót w branżach: torowej, elektroenergetycznej, automatyki i telekomunikacji oraz modernizacja peronu na st. Łobez.
** Środki planowane do pozyskania przez PKP PLK S.A. z rezerwy celowej budżetu państwa na 2009 rok.
Część B - Limit środków Funduszu Kolejowego do wydatkowania na zadania w zakresie remontów i utrzymania w 2009 r.
tabela nr 2
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr linii | Nazwa linii | Nazwa odcinka | Nazwa i zakres rzeczowy zadania | Wielkość | Okres realizacji | Wartość kosztorysowa | Źródła finansowania ogółem w 2009 roku (tys. zł) | Środki Funduszu Kolejowego (tys. zł) | Środki własne Spółki (tys. zł) | Środki z budżetu państwa (tys. zł) | Środki Funduszu TEN-T w 2009 roku | Środki z do- kapitalizowania PKP PLK S.A. w 2009 roku (tys. zł) | Środki Funduszu Spójności (tys. zł) | Kredyt EBI | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ||||||||
1. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 11 | Skierniewice - Łowicz Główny | Skierniewice -Łowicz Główny | remont tras objazdowych dla pociągów pasażerskich i towarowych w okresie prowadzenia robót na linii Warszawa - Łódź na odcinku Warszawa Zachodnia - Skierniewice na wybranych liniach: | naprawa główna 25,0 km torów, utrzymanie 103,0 km torów, 47 rozjazdów, 2 przepusty, 1 most | 2009 | 24 094,40 | 24 094,40 | 21 684,70 | 2 409,70 | - | - | - | - | - | ||||||||
15 | Bednary - Łódź Kaliska | Bednary - Łódź Kaliska | ||||||||||||||||||||||
12 | Skierniewice -Łuków | stacja Mszczonów | ||||||||||||||||||||||
526 | Czachówek Zachodni - Czachówek Południowy | Czachówek Zachodni - Czachówek Południowy | ||||||||||||||||||||||
533 | Arkadia - Placencja | Arkadia - Placencja | ||||||||||||||||||||||
530 | Skierniewice Park - Skierniewka | Skierniewice Park - Skierniewka | ||||||||||||||||||||||
2. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 151 | Kędzierzyn Koźle - Chałupki | stacja Krzyżanowice | naprawa główna przejazdu w km 45,058 łącznie z wymianą torów nr 1, 2, 4 i 6 wraz z robotami towarzyszącymi i wymianą 2 doborów podrozjazdnic w rozjeździe nr 10 i 11 | 1 przejazd, 0,669 km torów, 2 dobory podrozjazdnic | 2009 | 2 500,00 | 2 500,00 | 2 250,00 | 250,00 | - | - | - | - | - | ||||||||
3. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 132 | Bytom - Wrocław Główny | stacja Toszek | dokumentacja, naprawa główna przejazdu w km 50,220 z wymianą torów nr 1 i 2 wraz z robotami towarzyszącymi | 1 przejazd, 0,464 km torów | 2009 | 2 300,00 | 2 300,00 | 2 070,00 | 230,00 | - | - | - | - | - | ||||||||
4. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 7 | Warszawa Wschodnia Osobowa - Dorohusk | Warszawa Gocławek - Warszawa Wawer, stacja Celestynów | naprawa główna toru nr 11 i 22 w km 11,169-13,246 wraz z wymianą 6 szt. rozjazdów na stacji Warszawa Wawer i Warszawa Gocławek oraz wymiana nawierzchni w torze nr 1 st. Celestynów w km 38,440 - 38,940; dokumentacja | 4,607 km torów, 6 szt. rozjazdów | 2009 | 12 914,20 | 12 914,20 | 11 622,80 | 1 291,40 | - | - | - | - | - | ||||||||
5. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 131 | Chorzów Batory - Tczew | Bydgoszcz Główna - Maksymilianowo | wymiana szyn „OC” w torze nr 1 w km 370,950 - 377,752 | 6,802 km torów | 2009 | 2 750,00 | 2 750,00 | 2 475,00 | 275,00 | - | - | - | - | - | ||||||||
6. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 132 | Bytom - Wrocław Główny | Błotnica Strzelecka - Strzelce Opolskie | wymiana szyn „OC” w torze nr 2 w km 62,660 - 65,000 | 1,890 km torów | 2009 | 1 028,00 | 1 028,00 | 925,20 | 102,80 | - | - | - | - | - | ||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ||||||||
7. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 272 | Kluczbork-Poznań Główny | Byczyna - Kostów | wymiana szyn „OC” w torze nr 2 w km 18,000- 19,200 | 1,050 km torów | 2009 | 572,00 | 572,00 | 514,80 | 57,20 |
|
|
|
|
| ||||||||
8. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław Świebodzki - Zgorzelec | p.o. Mietków, stacja Wałbrzych Miasto, stacja Wałbrzych Główny | wymiana 3 szt. rozjazdów wraz z wymianą toru nr 2 w km 28,647 - 28,820 na p.o. Mietków; wymiana toru nr 2 na długości 0,550 km torów wraz z oczyszczeniem podsypki i podbiciem toru w km 69,072 - 69,832 na stacji Wałbrzych | 7 szt. rozjazdów, 1 skrzyżowanie, 0,640 km torów | 2009 | 3 800,00 | 3 800,00 | 3 420,00 | 380,00 |
|
|
|
|
| ||||||||
|
|
|
|
| Miasto; wymiana podwójnego połączenia torów nr 1 i 2 w km 78,388 - 78,442 poprzez wymianę 4 szt. rozjazdów i 1 skrzyżowania torów na stacji Wałbrzych Główny |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||
RAZEM | 49 958,60 | 49 958,60 | 44 962,50 | 4 996,10 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Część C - Limit środków Funduszu Kolejowego do wydatkowania na zadania w zakresie zakupu, modernizacji oraz napraw pojazdów kolejowych przeznaczonych do przewozów pasażerskich wykonywanych na podstawie umowy o świadczenie usług publicznych, o której mowa w art. 4 pkt 19 ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 16, poz. 94, z późn. zm.)
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Okres realizacji | Wartość kosztorysowa (tys. zł) | Źródła finansowania ogółem w 2009 rok | Środki Funduszu Kolejowego (tys. zł) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 | dolnośląskie | 2009 rok | 12 500,00 | 12 500,00 | 12 500,00 |
2 | kujawsko-pomorskie | 2009 rok | 12 500,00 | 12 500,00 | 12 500,00 |
3 | lubelskie | 2009 rok | 12 500,00 | 12 500,00 | 12 500,00 |
4 | lubuskie | 2009 rok | 12 500,00 | 12 500,00 | 12 500,00 |
5 | łódzkie | 2009 rok | 12 500,00 | 12 500,00 | 12 500,00 |
6 | małopolskie | 2009 rok | 12 500,00 | 12 500,00 | 12 500,00 |
7 | mazowieckie | 2009 rok | 12 500,00 | 12 500,00 | 12 500,00 |
8 | opolskie | 2009 rok | 12 500,00 | 12 500,00 | 12 500,00 |
9 | podkarpackie | 2009 rok | 12 500,00 | 12 500,00 | 12 500,00 |
10 | podlaskie | 2009 rok | 12 500,00 | 12 500,00 | 12 500,00 |
11 | pomorskie | 2009 rok | 12 500,00 | 12 500,00 | 12 500,00 |
12 | śląskie | 2009 rok | 12 500,00 | 12 500,00 | 12 500,00 |
13 | świętokrzyskie | 2009 rok | 12 500,00 | 12 500,00 | 12 500,00 |
14 | warmińsko-mazurskie | 2009 rok | 12 500,00 | 12 500,00 | 12 500,00 |
15 | wielkopolskie | 2009 rok | 12 500,00 | 12 500,00 | 12 500,00 |
16 | zachodniopomorskie | 2009 rok | 12 500,00 | 12 500,00 | 12 500,00 |
RAZEM WOJEWÓDZTWA | 200 000,00 | 200 000,00 |