Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2008-04-21 do 2008-12-31
Wersja archiwalna od 2008-04-21 do 2008-12-31
archiwalny
UCHWAŁA Nr 59 RADY MINISTRÓW
z dnia 2 kwietnia 2008 r.
w sprawie zatwierdzenia Programu rzeczowo-finansowego wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2008 r.
Na podstawie art. 9 ust. 3 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o Funduszu Kolejowym (Dz. U. z 2006 r. Nr 12, poz. 61) Rada Ministrów uchwala, co następuje:
§ 1. Zatwierdza się Program rzeczowo-finansowy wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2008 r., stanowiący załącznik do uchwały.
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Prezes Rady Ministrów: D. Tusk
Załącznik do uchwały nr 59 Rady Ministrów
z dnia 2 kwietnia 2008 r. (poz. 296)
PROGRAM RZECZOWO-FINANSOWY WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FUNDUSZU KOLEJOWEGO W 2008 R.
Limit środków Funduszu Kolejowego do wydatkowania na zadania inwestycyjne w 2008 r.
tabela nr 1
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr linii | Nazwa linii | Nazwa odcinka | Nazwa i zakres rzeczowy zadania | Wielkość | Okres realizacji | Wartość kosztorysowa | Źródła finansowania ogółem w 2008 roku | Środki Funduszu Kolejowego | Środki własne Spółki (tys. zł) | Środki z budżetu państwa (tys. zł) | Fundusz Spójności (tys. zł) | Fundusz TEN-T 2008 (tys. zł) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
1 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | pomoc techniczna dla przygotowania grupy projektów przebudowy i rozbudowy (modernizacji) linii kolejowej PL/AD 106 na odcinku Psary - Kozłów - Kraków kontynuacja zadania | - | 2006-2008 | 2 760,00 | 597,50 | 537,75 | 59,75 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||
2 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 140 | Katowice Ligota - Nędza | Łaziska Górne Brada - Orzesze Jaśkowice | modernizacja nawierzchni w 14,3 - 22,1 (tor nr 1), oraz w km 0,6 - 14,3 | 21,4 km torów | 2007-2008 | 46 000,00 | 32 454,16 | 21 095,20 | 11 358,96 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
3 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 140 | Katowice Ligota - Nędza | Rybnik Towarowy - Leszczyny | przebudowa wiaduktu w km 37,839 (tor nr 2) | 1 obiekt inżynieryjny | 2007-2008 | 7 000,00 | 4 442,00 | 2 887,30 | 1 554,70 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
4 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 95 | Mydlniki - Podłęże | Kościelniki - Podgrabie | przebudowa mostu w km 29,511 (tor nr 1 i tor nr 2) | 1 obiekt inżynieryjny | 2007-2008 | 10 500,00 | 2 113,52 | 1 902,17 | 211,35 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
5 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 131 | Chorzów Batory - Tczew | Strzebiń - Wręczyca | modernizacja nawierzchni w km 55,0 - 78,9 (tor nr 2 - różne lokalizacje) | 23,9 km torów | 2007-2008 | 47 900,00 | 35 045,30 | 22 779,40 | 12 265,90 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
6 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 14 | Łódź Kaliska - Tuplice | posterunek odgałęźny Gajewniki | przebudowa posterunku odgałęźnego Gajewniki, likwidacja posterunku odgałęźnego Borszewice ze zmianą układu torowego i przebudową mostu w km 31,350 | 1 | 2007-2008 | 25 000,00 | 24 784,08 | 17 868,17 | 6 915,91 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
7 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 138 | Oświęcim - Katowice | Granica IR Katowice - Nowy Bieruń | modernizacja nawierzchni w km 2,8 - 4,2 (tor nr 2) | 1,4 km torów | 2007-2008 | 2 750,00 | 74,69 | 67,22 | 7,47 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
8 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1 | Warszawa - Katowice | Radomsko - Teklinów | przebudowa mostu w km 195,082 | 1 obiekt inżynieryjny | 2007-2008 | 7 645,56 | 7 645,56 | 4 780,00 | 2 865,56 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
9 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 59 | Siemianówka - Mikłaszewo | Siemianówka - Mikłaszewo, stacje: Mikłaszewo Siemianówka, Zabłotczyzna | modernizacja nawierzchni z pełną wymianą tłucznia ogółem 4,8 kmt: w km 13,4 - 13,9 i 15,8 - 19,0 (3,7 kmt), na stacji Mikłaszewo (tor nr 11) (0,2 kmt), na stacji Zabłotczyzna (tor nr 1) (0,9 kmt), oraz modernizacja 4 rozjazdów z wymianą wstawek torowych na stacji Siemianówka | 4,8 km torów i 4 rozjazdy | 2007-2008 | 8 553,87 | 2 300,00 | 2 070,00 | 230,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
10 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1/155 | Warszawa - Katowice Kucelinka - Poraj | stacja Częstochowa Towarowa i Częstochowa Mirów | modernizacja nawierzchni na długości ogółem 1,9 km torów stacja Częstochowa Towarowa (tor nr 53) stacja Częstochowa Mirów (tor nr 4 i 6) | 1,9 km torów | 2007-2008 | 2 400,00 | 95,69 | 86,12 | 9,57 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
11 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | E30 | - | Kraków Medyka - Granica Państwa | przygotowanie projektu modernizacji linii kolejowej E 30 (korytarz III) na odcinku Kraków-Medyka-granica państwa 2004-PL-92601-S | - | 2005-2009 | 10 965,10 | 5 695,94 | 1 724,14 | 0,00 | ** 1 181,80 | 0,00 | 2 790,00 |
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr linii | Nazwa linii | Nazwa odcinka | Nazwa i zakres rzeczowy zadania | Wielkość | Okres realizacji | Wartość kosztorysowa | Źródła finansowania ogółem w 2008 roku | Środki Funduszu Kolejowego | Środki własne Spółki (tys. zł) | Środki z budżetu państwa (tys. zł) | Fundusz Spójności (tys. zł) | Fundusz TEN-T 2008 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
12 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | E59 | - | Poznań-Szczecin-Świnoujście | przygotowanie projektu modernizacji linii kolejowej E 59 na odcinku Poznań-Szczecin-Świnoujście 2004-PL-92602-S | - | 2005-2008 | 10 477,10 | 7 231,22 | 2 301,82 | 0,00 | ** 1 813,20 | 0,00 | 3 116,20 |
13 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 8 | Warszawa - Kraków | Tunel - Miechów - Słomniki | modernizacja obiektów inżynieryjnych (tor nr 1 i 2), wiadukt masywny w km 276,296; 279 710; wymiana izolacji i odwodnienia, nadbudowa parapetu, naprawa pęknięć podpór i konstrukcji, most stalowy w km 285,086 wymiana mostownic, dyliny i belek naprawa ciosów | 3 obiekty inżynieryjne | 2007-2008 | 3 370,00 | 3 035,62 | 1 973,15 | 1 062,47 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
14 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1 | Warszawa - Katowice | stacja Dąbrowa Górnicza Ząbkowice | opracowanie dokumentacji na przebudowę rozjazdów nr 17,18, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, naprawę główna torów głównych dodatkowych nr 9110 | 9 rozjazdów, 1,5 km torów | 2007-2008 | 800,00 | 222,20 | 200,00 | 22,20 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
15 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1 | Warszawa - Katowice | Dąbrowa Górnicza - Katowice | modernizacja nawierzchni poprzez wymianę szyn typu S49 bezstykowych oraz wzmocnienie nawierzchni torów nr 1 i 2 w km 300,1-314,8 poprzez wymianę podkładów 5 500 szt., oczyszczenie podsypki, podbicie toru i regulacja osi toru w każdym torze | 29,4 km torów, 11 000 szt. | 2007-2008 | 23 000,00 | 14 027,52 | 9 117,88 | 4 909,64 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
16 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1 | Warszawa - Katowice | stacja Dąbrowa Górnicza | opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę toru nr 1 i 2 w km 299,2-300,1, zmiana geometrii toru, przebudowa przejazdu kolejowego w km 299,522, budowa ssp na przejściu dla pieszych w km 300,020 oraz wymiana 2 szt. semaforów, przebudowa układu rozjazdowego wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym i siecią z wymianą rozjazdu nr 10 i likwidacją rozjazdów nr 11 i 7 | 1 komplet dokumentacji | 2007-2008 | 1 800,00 | 1 800,00 | 1 170,00 | 630,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
17 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1 | Warszawa - Katowice | stacja Będzin | opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę układu rozjazdowego wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym i siecią trakcyjną z likwidacją rozjazdów nr 12, 40 41, 9,10 i 11 oraz wymiana 12 szt. napędów elektrycznych zwrotnicowych, dokumentacja | 1 komplet dokumentacji | 2007-2008 | 450,00 | 450,00 | 292,50 | 157,50 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
18 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1 | Warszawa - Katowice | stacja Sosnowiec | przebudowa układu rozjazdowego (rozjazdy nr 3, 45, 41, 44, 5, 7, 40, 9, 42) wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym i siecią trakcyjną, wzmocnienie wiaduktu w km 309,941 - wymiana systemu odwodnienia konstrukcji nośnej przęsła, wymiana ciosów podłożyskowych i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji podpór i przęseł, dokumentacja | 1 obiekt inżynieryjny i 9 rozjazdów | 2007-2008 | 5 600,00 | 4 432,24 | 2 880,96 | 1 551,28 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
19 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1 | Warszawa - Katowice | stacja Zawiercie | modernizacja 11 szt. semaforów, wymiana 14 szt. napędów elektrycznych zwrotnicowych, dokumentacja | 11 semaforów i 14 napędów | 2007-2008 | 1 200,00 | 1 125,00 | 731,25 | 393,75 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr linii | Nazwa linii | Nazwa odcinka | Nazwa i zakres rzeczowy zadania | Wielkość | Okres realizacji | Wartość kosztorysowa (tys. zł) | Źródła finansowania ogółem w 2008 roku (tys. zł) | Środki Funduszu Kolejowego (tys. zł) | Środki własne Spółki (tys. zł) | Środki z budżetu państwa (tys. zł) | Fundusz Spójności (tys. zł) | Fundusz TEN-T 2008 (tys. zł) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
20 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1 | Warszawa - Katowice | stacja Łazy | modernizacja 12 szt. semaforów, wymiana 20 szt. napędów elektrycznych zwrotnicowych, budowa centralizacji rozjazdów w rejonie ŁB 13 na nastawni ŁB | 12 semaforów i 20 napędów | 2007-2008 | 4 200,00 | 4 006.00 | 2 603,90 | 1 402,10 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
21 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 352 | Swarzędz - Poznań Starołęka | stacja Poznań Franowo | zabudowa systemu SARPO dla automatycznej regulacji prędkości odprzęgów | 1 | 2007-2008 | 10 000,00 | 5 000.00 | 4 500,00 | 500,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
22 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 154 | Łazy - Dąbrowa Górnicza Towarowa | stacja Dąbrowa Górnicza Towarowa | modernizacja nawierzchni w torach 1H, 2H w km 17,250 - 20,050, tor na stacji w łukach nr 618-150 mb, nr 619-150 mb, nr 620-180 mb, nr 621-200 mb, nr 511-150 mb, 512 -150 mb, nr 513 -150 mb, nr 514-150 mb, nr 516-150 mb, wymiana rozjazdu nr 555 i 702 | 7,0 km torów, 2 rozjazdy | 2007-2008 | 14 550,00 | 7 460,20 | 5 053,60 | 2 406,60 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
23 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 8 | Warszawa - Kraków | Miechów - Słomniki. Słomniki Niedźwiedź, Niedźwiedź - Zastów | modernizacja obiektów inżynieryjnych, przebudowanie podpór i przyczółków oraz zabezpieczenie antykorozyjne wiadukt stalowy km 279,200 i 292,358: most masywny km 289,956: most stalowy w km 291,250: przepust masywny w km 292,165; wiadukt masywny w km 301,358, kompleksowa przebudowa z opracowaniem dokumentacji budowlanej wiaduktu stalowego w km 296,652 | 7 obiektów inżynieryjnych | 2007-2008 | 13 000,00 | 11 919,72 | 10 727,75 | 1 191,97 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
24 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 8 | Warszawa - Kraków | Miechów -Słomniki - Niedźwiedź, stacja Zastów | przebudowa nawierzchni przejazdów kolejowych w km 287,464; 295,210; oraz w km 308,055 | 3 przejazdy | 2007-2008 | 600 00 | 525,86 | 341,81 | 184,05 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
25 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław Świebodzki - Zgorzelec | stacja Wałbrzych Główny stacja Jaworzyna Śląska | modernizacja nawierzchni stacji Wałbrzych Główny (tor nr 29, nr 47 i 45), wymiana podrozjazdnic w rozjeździe Nr 155, stacja Jaworzyna Śląska (tor nr 7 i nr 11) | 4,0 kmt | 2007-2008 | 2 847,00 | 511,70 | 460,53 | 51,17 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
26 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | E65 | Warszawa - Gdynia | Warszawa - Gdynia | * modernizacja linii kolejowej E65 Warszawa-Gdynia, etap II | 151 km | 2007-2010 | 3 569 081,00 | 944 035,00 | 229 861,00 | 337 724,00 | 51 217,00 | 325 233,00 | 0,00 |
27 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław - Zgorzelec | Smolec - Kąty Wrocławskie | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 10,730-17,530 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2) | 6,8 km torów | 2008 | 13 320,60 | 13 320,60 | 11 988,50 | 1 332,10 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
28 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław - Zgorzelec | Wałbrzych Miasto - Wałbrzych Fabryczny | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 72,580-74,130 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 1) | 1,6 km torów | 2008 | 2 470,00 | 2 470.00 | 2 223,00 | 247,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr linii | Nazwa linii | Nazwa odcinka | Nazwa i zakres rzeczowy zadania | Wielkość | Okres realizacji | Wartość kosztorysowa (tys. zł) | Źródła finansowania ogółem w 2008 roku (tys. zł) | Środki Funduszu Kolejowego (tys. zł) | Środki własne Spółki (tys. zł) | Środki z budżetu państwa (tys. zł) | Fundusz Spójności (tys. zł) | Fundusz TEN-T 2008 (tys. zł) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
29 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław - Zgorzelec | Wałbrzych Miasto - Wałbrzych Fabryczny | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 72,570-74,100 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2) | 1,5 km torów | 2008 | 2 470,00 | 2 470,00 | 2 223,00 | 247,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
30 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław - Zgorzelec | Wałbrzych Fabryczny -Boguszów - Gorce stacja Wałbrzych Główny, Boguszów Gorce Wsch.. Boguszów Gorce | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 74,900-81,075, km 82,710-85,820 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2) oraz modernizacja torów na stacji Wałbrzych Główny (tory nr 5, 17, 17a) | 10,9 km torów | 2008 | 18 917.00 | 18 917,00 | 17 025,30 | 1 891,70 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
31 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 158 | Rybnik Towarowy - Chałupki | Radlin Obszary - Wodzisław Śląski | modernizacja toru nr 1 od km 3,038 do km 7,366 wraz z wymianą rozjazdu nr 4 w stacji Wodzisław Śląski | 4,3 km torów, oraz 1 rozjazd | 2008 | 11 220,00 | 11 220,00 | 10 098,00 | 1 122,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
32 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 151 | Kędzierzyn Koźle - Chałupki | Kędzierzyn Koźle D32 - Stare Koźle | modernizacja toru nr 1z od km 1,521 do km 4,158 wraz z wymianą rozjazdów nr 157 w stacji Kędzierzyn-Koźle i nr 4 na posterunku odgałęźnym Stare Koźle | 2,6 km torów | 2008 | 7 205,00 | 7 205,00 | 6 484 50 | 720,50 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
33 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 32 | Czeremcha - Białystok | Czeremcha - Gregorowce | modernizacja nawierzchni na wybranych odcinkach (wymiana podkładów) | 8 500 szt. podkładów | 2008 | 2 738.90 | 2 738,90 | 2 465,00 | 273,90 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
34 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 93 | Trzebinia - Zebrzydowice | Chrzanów - Oświęcim | modernizacja obiektów inżynieryjnych i nawierzchni kolejowej w km 20,633 (wiadukt stalowy) i w km 20,079 (wiadukt masywny) | 2 obiekty inżynieryjne | 2008 | 3 600.00 | 3 600,00 | 3 240,00 | 360,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
35 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 158 | Rybnik Towarowy - Chałupki | Rybnik Towarowy RTF - Radlin Obszary | modernizacja linii kolejowej w torze nr 1 od km 0,487 do km 2,971 wraz z wymianą rozjazdów Rkpd nr 34 i Rz nr 38 | 2,4 km torów. 2 rozjazdy | 2008 | 10 000,00 | 10 000,00 | 9 000.00 | 1 000,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
RAZEM |
|
|
|
|
|
| 3 904 391,13 | 1 192 972,22 | 412 760,92 | 394 860,10 | 54 212,00 | 325 233,00 | 5 906,20 | |
36 | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. | 250 | Gdańsk - Rumia | Stacja Gdynia Główna | budowa Dyspozytorskiego Centrum Sterowania Ruchem (DCSR) - etap I (dokończenie zadania) - stacja Gdynia Główna | 1 DCSR | 2007-2008 | 5 100,63 | 2 331,13 | 2 214,57 | 116,56 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
37 | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. | 250 | Gdańsk - Rumia | Stacja Gdynia Główna | wymiana rozjazdu nr 95 na stacji Gdynia Główna | 1 rozjazd | 2007-2008 | 950,00 | 918.60 | 872,67 | 45,93 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
38 | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. | 250 | Gdańsk - Rumia | Stacja Gdynia Główna | modernizacja peronu linii kolejowej nr 250 na stacji Gdynia Główna | 1 peron | 2007-2008 | 7 082,16 | 7 082,16 | 6 728,05 | 354,11 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
39 | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. | 250 | Gdańsk - Rumia | Gdynia Orłowo | budowa Dyspozytorskiego Centrum Sterowania Ruchem (DCSR) Etap II - Gdynia Orłowo | 1 DCSR | 2008 | 3 300,00 | 3 300,00 | 3 030,01 | 269,99 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr linii | Nazwa linii | Nazwa odcinka | Nazwa i zakres rzeczowy zadania | Wielkość | Okres realizacji | Wartość kosztorysowa (tys. zł) | Źródła finansowania ogółem w 2008 roku (tys. zł) | Środki Funduszu Kolejowego (tys. zł) | Środki własne Spółki (tys. zł) | Środki z budżetu państwa (tys. zł) | Fundusz Spójności (tys. zł) | Fundusz TEN-T 2008 (tys. zł) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
40 | PKP Szybka Kole| Miejska w Trójmieście sp. z o.o. | 250 | Gdańsk - Rumia | Stacja Gdańsk Oliwa | modernizacja peronu linii kolejowej nr 250 na stacji Gdańsk Oliwa | 1 peron | 2008 | 3 241,05 | 3 241,05 | 3 079,00 | 162,05 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
41 | PKP Szybka Kole] Miejska w Trójmieście sp. z o.o. | 250 | Gdynia - Rumia | Stacja Gdynia Główna | modernizacja układu torowego na stacji Gdynia Główna w obszarze linii 250 - zabudowa rozjazdów nr 98 i 99 wraz z infrastrukturą towarzyszącą | 2 rozjazdy | 2008 | 1 386,00 | 1 386,00 | 1 316,70 | 69,30 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. razem | 21 059,84 | 18 258,94 | 17 241,00 | 1 017,94 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. RAZEM | 3 925 450,97 | 1 211 231,16 | 430 001.92 | 395 878,04 | 54 212,00 | 325 233,00 | 5 906,20 |
* Zakres planowanych prac dla zadania - modernizacja linii kolejowej E65 Warszawa - Gdynia, etap II)
1) LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Tczew km 287,7 do km 315,7
a) Szlak Szymankowo - Lisewo, zakres prac: modernizacja szlaku Szymankowo - Lisewo (tor nr 2), budowa drogi równoległej od km 287,300 do 288,900 wraz z przepustami, budowa drogi równoległej od km 287,100 do 287,700 wraz z przepustami, budowa odcinka LPN (linii potrzeb nietrakcyjnych) na całym szlaku i przebudowa obiektów inżynieryjnych (przepustów),
b) Most na Wiśle (roboty w torze nr 1 w zakresie wymaganego wyłączenia ruchu),
c) Stacja Tczew, zakres prac: modernizacja 6 torów stacyjnych i 22 rozjazdów, budowa nowego budynku Lokalnego Centrum Sterowania (LCS),
d) Szlak Tczew - Pszczółki, zakres prac: budowa wiaduktu kolejowego w km 302,668 wraz z drogami dojazdowymi, przebudowa toru nr 4Z Zajączkowo - Pszczółki wraz z przepustami w km 301,688; 302,9 i 303,4 oraz przebudowa toru nr 3Z Zajączkowo - Pszczółki wraz z przepustami w km 301,156; 301,688; 302,9 i 303,4,
e) Stacja Pszczółki, zakres prac: budowa wiaduktu kolejowego w km 306,342 w lokalizacji istniejącego przejazdu, przebudowa 3 torów stacyjnych oraz budowa nowego budynku nastawni,
f) Szlak Pszczółki - Pruszcz Gdański, zakres prac: budowa wiaduktów drogowych (w km. 310,773 wraz z dojazdami w miejscowości Różyny, w km 313,148 wraz z dojazdami w miejscowości Łęgowo i w km 314,077 wraz z dojazdami w miejscowości Cieplewo) oraz przebudowa toru nr 3 na całej długości wraz z infrastrukturą,
3) LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Nasielsk
a) szlak Legionowo - Nowy Dwór Mazowiecki od km 26,900 do km 38,500, zakres prac: modernizacja układu torowego z odwodnieniem i siecią trakcyjną i urządzeniami automatyki kolejowej oraz roboty drogowe: przebudowa przejazdu w km 34,036 i budowa i likwidacja tymczasowego przejazdu w km 29,207,
b) szlak Modlin - Nasielsk od km 47,400 do km 58,400, zakres prac: modernizacja układu torowego wraz z odwodnieniem i podtorzem, budowa nowej sieci trakcyjnej oraz nowych konstrukcji wsporczych oraz modernizacja urządzeń automatyki kolejowej,
c) Budowa nowych wiaduktów: w km 29,042 oraz km 36,772.
** Środki planowane do pozyskania przez PKP PLK S.A. z rezerwy celowej budżetu państwa na 2008 rok.
Płatności na rzecz wykonawców w ramach projektów współfinansowanych z Funduszu TEN-T realizowane w euro przeliczone zostały według kursu 3,74 PLN.