Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Monitor Polski rok 2007 nr 48 poz. 567
Wersja archiwalna od 2007-09-10 do 2010-08-21
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Monitor Polski rok 2007 nr 48 poz. 567
Wersja archiwalna od 2007-09-10 do 2010-08-21
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE Nr 82 PREZESA RADY MINISTRÓW

z dnia 3 sierpnia 2007 r.

w sprawie nadania statutu Urzędowi do Spraw Cudzoziemców

(ostatnia zmiana: M.P. z 2007 r., Nr 58, poz. 661)  

Na podstawie art. 142 ust. 4 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o cudzoziemcach (Dz. U. z 2006 r. Nr 234, poz. 1694 oraz z 2007 r. Nr 120, poz. 818) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.Urzędowi do Spraw Cudzoziemców nadaje się statut, stanowiący załącznik [1] do zarządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia.1)

1) Niniejsze zarządzenie było poprzedzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 12 sierpnia 2004 r. w sprawie nadania statutu Urzędowi do Spraw Repatriacji i Cudzoziemców (Dz. U. Nr 180, poz. 1858), które utraciło moc z dniem 19 lipca 2007 r. w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 24 maja 2007 r. o zmianie ustawy o cudzoziemcach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 120, poz. 818).

Załącznik do zarządzenia nr 82 Prezesa Rady Ministrów
z dnia 3 sierpnia 2007 r. (poz. 567)

STATUT URZĘDU DO SPRAW CUDZOZIEMCÓW

§ 1. Urząd do Spraw Cudzoziemców, zwany dalej „Urzędem”, jest urzędem administracji rządowej obsługującym Szefa Urzędu do Spraw Cudzoziemców, zwanego dalej „Szefem Urzędu”, działającym pod jego bezpośrednim kierownictwem.

§ 2. Urzędem kieruje Szef Urzędu przy pomocy zastępców Szefa Urzędu, dyrektora generalnego i kierowników komórek organizacyjnych wymienionych w § 3.

§ 3. W skład Urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne:

1) Departament Legalizacji Pobytu i Wykazu Cudzoziemców;

2) Departament Postępowań Uchodźczych;

3) Biuro Organizacji Ośrodków dla Cudzoziemców Ubiegających się o Nadanie Statusu Uchodźcy lub Azylu;

4) Biuro Współpracy Międzynarodowej;

5) Biuro Informatyki i Ewidencji Cudzoziemców;

6) Biuro Prawne;

7) Biuro Obsługi Finansowej;

8) Biuro Dyrektora Generalnego;

9) Zespół Kontroli i Ochrony Informacji Niejawnych;

10) Zespół do Spraw Audytu Wewnętrznego.

[1] Załącznik w brzmieniu ustalonym przez obwieszczenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 września 2007 r. o sprostowaniu błędu (M.P. Nr 58, poz. 661). Zmiana weszła w życie 10 września 2007 r.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00