Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2018-06-29

Czy w okresie zawieszenia działalności ponoszone koszty ewidencjonuje się w KPiR

Klientka naszego biura ze względu na zły stan zdrowia i konieczność poddania się co najmniej kilkumiesięcznemu leczeniu zawiesiła prowadzoną przez siebie działalność gospodarczą. Pomimo zawieszenia działalności ponosi wydatki w postaci opłat za najem biura, za telefony, za media, z tytułu podatku od nieruchomości, opłat za serwis internetowy. Wszystkie te koszty wynikają z wcześniej zawartych długoletnich umów. Klientka nie chce likwidować biura i rozwiązywać tych wszystkich umów, gdyż zamierza podjąć zawieszoną działalność tak szybko, jak to tylko będzie możliwe. Wszystkie te wydatki księgowane są w pkpir w momencie ich poniesienia. Czy postępujemy prawidłowo, czy też może powinniśmy ująć je w księdze dopiero po wznowieniu działalności przez klientkę?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00