Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2008-11-01

ROZDZIAŁ I

Zasady ogólne w reprezentacji i reklamie

Wydatki na reprezentację i reklamę to w strukturze kosztów działalności każdego podmiotu spore kwoty. Panująca na wolnym rynku konkurencja zmusza przedsiębiorców do szukania nowych dróg dotarcia do klientów. Jednym z czynników oddziałujących na wielkość realizowanych przez jednostki gospodarcze przychodów ze sprzedaży jest właśnie reklama i reprezentacja. Te instrumenty aktywizacji sprzedaży w dobie rosnącej konkurencji na naszym rynku nabierają coraz większego znaczenia. Działania w tej sferze muszą być podejmowane nie tylko przez podmioty wchodzące na rynek, ale również przez te, które osiągnęły już na nim określoną pozycję. Dlatego nakłady związane z reprezentacją i reklamą stanowią często znaczną pozycję w ponoszonych przez jednostki kosztach.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00