comment
Porada
Data publikacji: 2013-03-25
Jak zaewidencjonować błędy w rozliczeniu podatkowym wykryte w wyniku kontroli podatkowej
Kontrola US ksiąg za rok 2010 stwierdziła błędy. Naliczony VAT z faktur dokumentujących zakup usługi hotelowej w kwocie 47,10 zł nie został zaliczony do kosztów, w związku z tym zaniżono koszty o tę kwotę. Poza tym w ciężar kosztów zaliczono usługę pralniczą (kwota 36,06 zł), która nie jest KUP. Oprócz tego kupione do remontu płytki (kwota 411,99 zł) zostały zaliczone do kosztów. Remontu nie wykonano, a wartość płytek nie została ujęta w remanencie końcowym. W wyniku tych błędów powstało dodatkowe zobowiązanie podatkowe za rok 2010 w kwocie 76 zł. Kontrola została przeprowadzona po zatwierdzeniu sprawozdania za rok 2010.
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie