Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-07-01

1. Jak sporządzić budżet przychodów w przedsiębiorstwie budowlano-montażowym

W przedsiębiorstwach budowlano-montażowych każda umowa powinna się wiązać ze sporządzaniem odpowiedniego budżetu przychodów. Przed sporządzeniem takiego budżetu należy dokładnie określić, z jakich działalności przedsiębiorstwo uzyskuje przychody. Do przychodów z każdej działalności powinna być sporządzona odpowiednia część całościowego budżetu.

Punktem wyjścia do sporządzenia budżetu przychodów jest harmonogram prac budowlanych, który jest załącznikiem do umowy o roboty budowlane. W przypadku realizacji innych dużych robót planowanie przychodów ze sprzedaży odbywa się na podstawie podpisanych umów z klientami lub na podstawie prognozy zamówień.

Zobacz także
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00