comment
Porada
Data publikacji: 2018-07-01
1. Jak ewidencjonować koszty zaniechanych inwestycji
Dwa lata temu spółka rozpoczęła budowę hali magazynowej, która miała być wykorzystywana na jej potrzeby. Obecnie zrezygnowano z tej inwestycji. Jakie w związku z tym powinny nastąpić księgowania? Co zrobić z dotychczas poniesionymi kosztami?
problem
rada
Rezygnując z dalszego prowadzenia inwestycji (budowy środka trwałego), należy dotychczas poniesione koszty przenieść na konto „Pozostałe koszty operacyjne”. Na tym koncie znajdą się zarówno koszty zaniechanych inwestycji, jak i koszty poniesione w związku z jej likwidacją.
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie