Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-12-20

2. Jak ustalić koszty produktów wydanych do wykonania usług

Zajmujemy się produkcją stolarki okiennej oraz dokonujemy montażu zakupionych u nas okien. Zarówno produkcja stolarki okiennej, jak i jej montaż wchodzą w zakres działalności podstawowej. Faktury VAT wystawiamy na całość, tj. na produkcję oraz wymianę stolarki okiennej. Cena sprzedaży obejmuje wszystkie zużyte materiały, w tym wyprodukowaną przez naszą firmę stolarkę oraz wymianę okien. Stolarka okienna jest pobierana z magazynu wyrobów gotowych na podstawie dowodu wewnętrznego RW. Jak powinna przebiegać ewidencja wydania i zużycia wyrobów gotowych do realizacji usługi oraz wycena? Ewidencję kosztów prowadzimy na kontach zespołu 4 i 5.

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00