comment
Porada
Data publikacji: 2006-10-20
W jaki sposób dokonać podziału kosztów rodzajowych
Jesteśmy spółką z o.o. w organizacji. Zamierzamy rozpocząć prostą działalność usługową. Przed otwarciem ksiąg musimy ustalić politykę rachunkowości i plan kont. Problemem jest dla nas zaplanowanie sposobu ewidencji kosztów. Skłaniamy się ku ewidencji w układzie rodzajowym. Mamy jednak wątpliwości co do właściwej klasyfikacji niektórych kosztów, np. reklamy, prenumeraty czasopism, zakupu znaczków pocztowych. Czy istnieją przepisy regulujące kwestię przypisania poszczególnych pozycji kosztów operacyjnych do rodzajów kosztów wymienionych w ustawie o rachunkowości? Czy istnieje potrzeba dalszego podziału analitycznego rodzajów kosztów wymaganych w sprawozdaniu finansowym?
PROBLEM
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right