Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-09-20

Jak stworzyć system raportowania wyników sprzedaży

Aby funkcjonować na rynku, każde przedsiębiorstwo musi prowadzić aktywną sprzedaż swoich produktów lub usług. W związku z tym firma powinna mieć choćby najprostszy system raportowania sprzedaży, który umożliwi jej kontrolę i analizę. Artykuł prezentuje, w jaki sposób szybko i prosto stworzyć skuteczny system raportowania sprzedaży.

Bez względu na to, jaki cel przed sobą stawia przedsiębiorstwo (wzrost wartości dla właścicieli, maksymalizacja zysku), zawsze głównym celem cząstkowym będzie realizacja na odpowiednim poziomie przychodów ze sprzedaży. To sprzedaż decyduje o rozwoju firmy i ma wpływ na realizację innych celów stawianych przez władze firmy.
Znaczenie sprzedaży sprawia, że każde przedsiębiorstwo powinno mieć sprawny system raportowania jej wyników. System taki umożliwi pomiar osiągniętych wyników, porównanie ich z wielkościami planowanymi, wcześniejsze podjęcie działań, jeśli realizacja planu będzie zagrożona, oraz późniejszą analizę.
Zobacz także
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00