comment
Porada
Data publikacji: 2006-08-01
Jak ewidencjonować koszty sprzedaży
Mamy trzech przedstawicieli handlowych na terenie Polski. Każdemu podlega określony obszar kraju. Przedstawiciele mają wynajęte biura oraz samochody do dyspozycji. Sprzedaż na poziomie przedsiębiorstwa koordynuje centralnie dział handlowy. Obecnie koszty sprzedaży ewidencjonowane są łącznie na koncie 543 „Koszty sprzedaży”. Natomiast koszty funkcjonowania przedstawicieli i działu handlowego ewidencjonowane są na koncie 550 „Koszty ogólnego zarządu”, bez ich wewnętrznego rozbicia. Mamy zatem trudności w wyodrębnieniu kosztów sprzedaży dla poszczególnych przedstawicieli i dla całego przedsiębiorstwa. Jak ujmować koszty sprzedaży przedsiębiorstwa na potrzeby analizy i kontroli?
PROBLEM
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right