Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2006-07-01

Czy bank może nie wysyłać klientowi zestawienia transakcji karty kredytowej

W zeszłym miesiącu otrzymałem nową kartę kredytową. Nie wykonałem nią jeszcze żadnej operacji, ale mój okres rozliczeniowy zakończył się ponad dwa tygodnie temu i do dzisiaj nie otrzymałem zestawienia transakcji. Zgłosiłem ten fakt w banku, którego pracownik poinformował mnie, że nie wysyła się zestawień transakcji, jeżeli w okresie rozliczeniowym nie było żadnej operacji. Czy pracownik banku miał rację? Użytkowałem w przeszłości karty kredytowe wydane przez inne banki i zawsze (nawet jeżeli nie przeprowadziłem żadnej transakcji) otrzymywałem stosowne zestawienie.

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00