Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2006-05-01

Jak kontrolować koszty związane z udzielaniem rabatów

Nasza firma stosuje różnego rodzaju opusty, które stymulują wzrost sprzedaży (rabat za dodatkową ilość, rabat za asortyment), ograniczają ryzyko kredytowe (rabat za płatność gotówkową) oraz zmniejszają koszty logistyczne (rabat za wykorzystanie własnego transportu). W jaki sposób można kontrolować koszty związane z udzielaniem rabatów pod kątem ich wpływu na wynik finansowy?

PROBLEM
Zobacz także
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00