Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-02-01

Jak ewidencjonować koszty działalności marketingowej

W naszym przedsiębiorstwie za działania marketingowe odpowiada dział handlowy. Dotychczas koszty z nimi związane były ewidencjonowane na kontach zespołu 4 „Koszty rodzajowe i ich rozliczenie”, w szczególności zaś na koncie „Koszty reprezentacji i reklamy”, a następnie przeksięgowywane na konto zespołu 5 „Koszty sprzedaży”. Niestety, taki sposób ewidencji powoduje, że kontrola tych kosztów jest znacznie utrudniona. Czy można inaczej zorganizować ewidencję kosztów działalności marketingowej, tak żeby ich kontrola była łatwiejsza?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00