Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2016-12-05

Jak udzielanie rabatów wpływa na opodatkowanie dostaw objętych odwrotnym obciążeniem

Spółka zajmuje się sprzedażą sprzętu elektronicznego, w tym telefonów komórkowych i tabletów. Zdarza się, że wartość zamówień przed udzieleniem rabatu przekracza 20 000 zł netto, jednak po udzieleniu rabatu wartości tej nie przekracza. Czy w takim przypadku należy stosować odwrotne obciążenie? Czy ma znaczenie okoliczność, kiedy rabat jest przyznawany (przed czy po transakcji)?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00