comment
Porada
Data publikacji: 2013-03-01
Jak skorygować termin płatności oraz wyrażoną słownie na fakturze kwotę należności
Co zrobić w sytuacji, gdy moja faktura sprzedażowa ma nieprawidłowo określony termin płatności? Handlowiec wystawił fakturę z terminem płatności 14 dni, natomiast pieniądze od klienta już dotarły i faktura powinna mieć adnotację "zapłacona". Czy trzeba korygować taką pomyłkę? A co w przypadku, gdy otrzymaliśmy fakturę VAT, na której kwota słownie i kwota cyfrowo nie są takie same. Czy mogę do takiej faktury wystawić notę korygującą, czy musi być to faktura korygująca wystawiona przez wystawcę faktury?
PROBLEM
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie