comment
Porada
Data publikacji: 2012-12-01
Jak rozliczyć koszty przesyłki sprzedanego towaru
Podatnik prowadzi sprzedaż internetową towarów. Na każdej z jego aukcji jest informacja o tym, że kupujący akceptuje regulamin sprzedaży na tej aukcji. W regulaminie zawarta jest informacja, że kupujący na aukcji udziela sprzedającemu pełnomocnictwa do zawarcia umowy o świadczenie usług z Pocztą Polską w celu dostawy towaru. Klienci wpłacają podatnikowi łączną kwotę za towar i koszt wysyłki paczek. Podatnik otrzymuje od Poczty Polskiej fakturę za usługę wysyłki paczek ze stawką zwolnioną z VAT. Czy w tych okolicznościach istnieje konieczność fakturowania opłaty pocztowej przez sprzedawcę towaru dla nabywcy?
PROBLEM
Pozostało 80% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right