Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-07-03

Sprzedaż podróżnym

Od 1 kwietnia br. obowiązują dwa nowe rozporządzenia, które określają szczególne regulacje dotyczące sprzedaży na rzecz podróżnych. Zmiana jest spowodowana nowelizacją przepisów ustawy w tym zakresie.

Nowe rozporządzenie w sprawie określenia wzorów: znaku informującego podróżnych o możliwości zakupu w punktach sprzedaży towarów, od których przysługuje zwrot podatku od towarów i usług, oraz stempla potwierdzającego wywóz towarów poza terytorium Unii Europejskiej, a także określenia niezbędnych danych, które powinien zawierać dokument będący podstawą do dokonania zwrotu podatku podróżnym (Dz.U. Nr 68, poz. 361), zastąpiło rozporządzenie z 26 kwietnia 2004 r. Nowe rozporządzenie określa wzory znaku informacyjnego i pieczęci, które są analogiczne do wzorów określonych w poprzednim rozporządzeniu. Nie określa natomiast imiennego dokumentu będącego podstawą do zwrotu podatku podróżnym. Wymienia jedynie, jakie elementy powinien zawierać taki dokument:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00