Porada
Czy pracodawca ma obowiązek wystawiać faktury dla pracownika obciążonego za wykorzystywanie prywatnych połączeń
Przedsiębiorstwo prowadzi sprzedaż własnych produktów, zarówno detaliczną, jak i hurtową. Działamy na terenie całej Polski, głównie dzięki naszym przedstawicielom handlowym. Przedstawiciele handlowi wyposażeni są w telefony komórkowe, które mają wykorzystywać tylko w calach służbowych. W związku z tym firma sformułowała i zatwierdziła stosowny regulamin. Znajduje się w nim zapis, że do wysokości określonego limitu, który nasza firma ustaliła na poziomie 350 zł, pracownicy mogą wykonywać rozmowy telefoniczne, natomiast powyżej tego limitu będą już obciążani. Przyjmujemy bowiem, że rozmowy wykonywane po przekroczeniu tego limitu są już rozmowami wykonywanymi w celach prywatnych. Zatem pracownicy są obciążani tylko za rozmowy w celach prywatnych. Czy mamy w takiej sytuacji obowiązek wystawiania faktury na kwotę, jaką zwraca nam pracownik?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right