comment
Porada
Data publikacji: 2007-12-15
Czy w przypadku gdy towar nie dotarł do kupującego, należy wystawić fakturę korygującą
Spółka prowadzi sprzedaż wysyłkową towarów i wysyła towary do klientów za pośrednictwem przewoźnika. Zdarza się, że w czasie transportu przesyłka zostaje zagubiona, w związku z czym spółka otrzymuje od przewoźnika odszkodowanie. Czy wówczas powinniśmy wystawiać fakturę korygującą? W takim przypadku towar zostaje wysłany drugi raz.
problem
rada
W sytuacji utraty w czasie transportu towaru, który miał być dostarczony do kupującego, podatnik nie ma obowiązku wystawienia faktury korygującej. Sprzedawca nie ma również obowiązku dokonywania korekty VAT naliczonego od zakupu zgubionych towarów.
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right