Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-01-01

Jak skorygować zwrot części towarów, których zakup potwierdzono na jednym paragonie

Jak prawidłowo postąpić w przypadku zwrotu towaru zakupionego przez klienta, gdy sprzedaż była zaewidencjonowana w kasie fiskalnej, a klient zwraca tylko jedną pozycję z paragonu spośród kilku pozycji? Czy prawidłowo postąpię, gdy odbiorę paragon od klienta i na podstawie tego wprowadzę do ewidencji zwrotów ze sprzedaży tylko tę jedną pozycję z paragonu? A jak należy postąpić w sytuacji, jeśli klient nie zechce oddać paragonu? Jeżeli jest to nieprawidłowy sposób przyjmowania zwrotów ze sprzedaży, to jakie są tego sankcje?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00