Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2017-01-17

Czy otrzymany po wypłacie certyfikat potwierdza rezydencję podatkową

PROBLEM

Spółka posiada kontrahenta z Australii, któremu uiszcza opłaty licencyjne. Przez kilka lat nie udało się nam uzyskać od niego certyfikatu rezydencji. W grudniu 2016 r. otrzymaliśmy od niego kilka dokumentów Certificate of Residency Income Tax Assesment Act wystawionych 15 listopada 2016 r. Okres ważności certyfikatów obejmował kolejno styczeń - grudzień 2014 r., styczeń - grudzień 2015 i styczeń - grudzień 2016 r. Czy certyfikat jest uwzględniany w odniesieniu do wypłat ze wskazanego okresu niezależnie od momentu jego wydania?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00