Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2012-12-12

Czy refaktura może obejmować koszty poniesione przed zawarciem porozumienia o refakturowaniu

W listopadzie 2012 r. zawarliśmy porozumienie z podwykonawcą o partycypacji w kosztach dzierżawy terenu i jego ochrony za okres od początku rozpoczęcia współpracy, tj. od listopada 2011r. Za usługi te otrzymujemy od strony trzeciej comiesięczne faktury. Czy w takiej sytuacji można wystawić refakturę z datą sprzedaży, będącą datą zawarcia porozumienia, obejmującą koszty wstecz, tj. od listopada 2011 r. do listopada 2012 r.? Jeżeli tak, to jakie skutki podatkowe ona wywoła (w CIT, VAT)?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00