comment
Porada
Data publikacji: 2012-12-12
Czy refaktura może obejmować koszty poniesione przed zawarciem porozumienia o refakturowaniu
W listopadzie 2012 r. zawarliśmy porozumienie z podwykonawcą o partycypacji w kosztach dzierżawy terenu i jego ochrony za okres od początku rozpoczęcia współpracy, tj. od listopada 2011r. Za usługi te otrzymujemy od strony trzeciej comiesięczne faktury. Czy w takiej sytuacji można wystawić refakturę z datą sprzedaży, będącą datą zawarcia porozumienia, obejmującą koszty wstecz, tj. od listopada 2011 r. do listopada 2012 r.? Jeżeli tak, to jakie skutki podatkowe ona wywoła (w CIT, VAT)?
PROBLEM
Pozostało 93% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie