comment
Artykuł
Data publikacji: 2018-07-01
Najnowsze interpretacje. Czy błędnie sporządzone faktury VAT, które nie zostały doręczone klientowi, mogą zostać anulowane
Można anulować błędnie wystawioną fakturę, przekreślając oryginał i kopię faktury i opatrując adnotacją „ANULOWANO”. W ten sposób można postąpić wyłącznie, gdy faktura nie została dostarczona klientowi, i tylko w przypadkach, gdy nie ma możliwości korekty błędnie wystawionej faktury. Praktykę taką potwierdził Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie w interpretacji, której fragment przedstawiamy poniżej. Pismo w pełnym brzmieniu jest dostępne w Archiwum „MONITORA księgowego” na www.mk.infor.pl
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka