Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2006-01-02

Czy firma może zyskać na poleceniu banku swoim pracownikom

Nasza firma zatrudnia około 100 pracowników. Kilka miesięcy temu zmieniliśmy bank, który prowadził nasz rachunek bieżący. Bank, z którego usług aktualnie korzystamy, chce za naszym pośrednictwem, zaproponować swoje usługi również naszym pracownikom. Czy skorzystanie z takiej „szytej na miarę” oferty dla konkretnej grupy klientów (pracowników danej firmy) jest korzystniejsze niż założenie konta oraz korzystanie z usług bankowych w innym (nieobsługującym naszej firmy) banku? Jakie korzyści możemy uzyskać, zachęcając naszych pracowników do założenia konta w banku, który obsługuje firmę?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00