Data publikacji: 13.01.2005
Jak wykorzystać dotacje na promocję produktów na rynkach zagranicznych
Jesteśmy niewielką firmą działającą w branży spożywczej. Wkrótce zamierzamy rozszerzyć naszą działalność i wejść na rynek niemiecki. Czy istnieje możliwość otrzymania dotacji z funduszy strukturalnych na promocję produktów za granicą? Czy jest możliwe równoczesne korzystanie z pieniędzy na promocję i na inwestycje?
O pieniądze na promocję swoich produktów na rynkach zagranicznych poprzez udział w targach i wystawach przedsiębiorcy mogą się ubiegać w ramach działania 2.2 Sektorowego Programu Operacyjnego - Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP), poddziałanie 2.2.2 „Wsparcie w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstw”. Wnioski można składać w trybie ciągłym, z odpowiednim wyprzedzeniem do planowanej imprezy promocyjnej, aż do momentu wyczerpania się środków finansowych. Nie wyklucza to korzystania z unijnej pomocy na inne cele, w tym na inwestycje.