comment
Porada
Data publikacji: 2004-07-29
Jak ewidencjonować rozrachunki z tytułu składek ZUS i podatku dochodowego płaconych za właściciela ze środków firmy prowadzonej przez osobę fizyczną
Składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy oraz zaliczki na podatek dochodowy należne za właściciela firmy mogą być opłacane z konta bankowego firmy. Rozrachunki z właścicielem z tego tytułu powinny się odbywać za pośrednictwem konta „Pozostałe rozrachunki”. Ewidencja analityczna prowadzona do tego konta powinna umożliwić ustalenie stanu rozrachunków z każdym z właścicieli, z ewentualnym dalszym uszczegółowieniem według głównych tytułów rozliczeń.
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie