comment
Porada
Data publikacji: 2004-03-12
Jak zapisać w fakturze zwrot kosztów wynagrodzenia
Nasza spółka zawarła umowę z firmą MOGAS z USA - producentem zaworów kulowych dla energetyki i przemysłu petrochemicznego. Zgodnie z umową zatrudniliśmy pracownika (na podstawie umowy o pracę), który na terenie Europy będzie poszukiwał nowych klientów. Na koniec każdego miesiąca będzie wystawiana przez nas faktura dla firmy amerykańskiej, w której mają być wymienione szczegółowo wydatki, które ponieśliśmy w związku z zatrudnieniem i działalnością tego pracownika (wynagrodzenie, składki ZUS, raty leasingowe samochodu, koszt paliwa, telefon służbowy itd.). Prosimy o wyjaśnienie, jak na fakturze mają wyglądać pozycje: wynagrodzenie i składki ZUS. Czy obciążamy VAT wszystkie pozycje?
Pozostało 78% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także