comment
Porada
Data publikacji: 2005-11-01
Jak prawidłowo ewidencjonować grunty będące środkami trwałymi
Jednostka jest w posiadaniu dużej ilości gruntów, które stanowią środki trwałe jednostki. Jednostka planuje sprzedaż części gruntów i zakup nowych, które również będą stanowić środki trwałe.
Proszę o informacje, jakie dowody są niezbędne do wprowadzenia (i wyprowadzenia) gruntu do ewidencji i czy konieczne jest zastosowanie dowodów OT i LT? Czy jest możliwość zastąpienia ich dowodami PK (lub fakturą, umową sprzedaży, aktem notarialnym)? Ponadto proszę o informację w kwestii podziału i łączenia działek, i konieczności zastosowania dowodów OT i LT oraz zastąpienia ich przez PK.
Pozostało 79% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie