Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2013-11-15

Duplikat faktury - korekta rozrachunków jednostki z tytułu dostaw

Do księgowości organizacji wpłynęła faktura od sprzedawcy materiałów biurowych, a kilka dni później duplikat tej faktury. Pracownik księgowości przez pomyłkę oba te dokumenty ujął na koncie rozrachunkowym kontrahenta jako zobowiązania jednostki, a następnie oba zapłacił. W ten sposób konto kontrahenta zostało "wyzerowane" i nie ma żadnego śladu, że jednostka poniosła nadplanowe wydatki. Jak prawidłowo należy postąpić po zamknięciu miesiąca, aby jednak odzyskać nadpłaconą kwotę?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00