Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2012-07-15

Opisywanie faktur - obowiązki

Czy słusznie, jako główna księgowa, przywiązuję wagę do tego, aby pracownik upoważniony przez zarząd do opisywania i podpisywania faktur stosował na dokumentach podpisy zbliżone wyglądem? Jeden z pracowników podpisuje się za każdym razem inaczej. Czy są w tej kwestii jakieś wytyczne lub przepisy, na podstawie których można zobowiązać do tego pracownika?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00