Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2009-04-01

Jak można zorganizować czas pracy w jednostce non profit

Pracę pracowników można organizować na wiele sposobów - w zależności od charakteru działalności prowadzonej przez organizację. Przepisy Kodeksu pracy przewidują w tym zakresie kilka rozwiązań. W jaki więc sposób zorganizować pracownikom pracę, aby była ona jak najbardziej wydajna i wygodna dla samych zainteresowanych - a jednocześnie w taki sposób, aby była zgodna z obowiązującymi unormowaniami dotyczącymi czasu pracy?

Magdalena Kasprzak

Do podstawowych obowiązków każdego pracodawcy należy: organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie przez pracowników - przy wykorzystaniu ich uzdolnień i kwalifikacji - wysokiej wydajności i należytej jakości pracy, organizowanie pracy w sposób zapewniający zmniejszenie uciążliwości pracy - zwłaszcza pracy monotonnej i pracy w ustalonym z góry tempie (art. 94 Kodeksu pracy - dalej: k.p.).

UWAGA!

Pracodawcy nie muszą posługiwać się tylko jednym z przyjętych systemów czasu pracy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00