comment
Porada
Data publikacji: 2005-09-01
Zmiana organizacji czasu pracy w stowarzyszeniu
Pytanie
W regulaminie naszego stowarzyszenia został określony system czasu pracy obowiązujący pracowników. Czy w przypadku zmiany organizacji czasu pracy dla danej grupy pracowników tego stowarzyszenia wystarczy zmienić tylko regulamin?
Odpowiedź
W przypadku gdy rozkład czasu pracy pracowników wynika jedynie z regulaminu, dopuszczalna jest zmiana samego regulaminu.
Natomiast jeśli rozkład czasu pracy pracowników jest określony w ich umowach o pracę, zmiany należy dokonać w formie wypowiedzenia zmieniającego warunki pracy i płacy lub w formie porozumienia stron.
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka