Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2005-09-01

Zmiana organizacji czasu pracy w stowarzyszeniu

Pytanie

W regulaminie naszego stowarzyszenia został określony system czasu pracy obowiązujący pracowników. Czy w przypadku zmiany organizacji czasu pracy dla danej grupy pracowników tego stowarzyszenia wystarczy zmienić tylko regulamin?
Odpowiedź
W przypadku gdy rozkład czasu pracy pracowników wynika jedynie z regulaminu, dopuszczalna jest zmiana samego regulaminu.
Natomiast jeśli rozkład czasu pracy pracowników jest określony w ich umowach o pracę, zmiany należy dokonać w formie wypowiedzenia zmieniającego warunki pracy i płacy lub w formie porozumienia stron.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00