Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2005-02-01

Jak rozliczyć w księgach koszty serwisu internetowego organizacji

O zaletach posiadania własnego serwisu internetowego lub chociaż najprostszej strony prezentującej działalność i cele organizacji nie trzeba przekonywać. Biorąc pod uwagę, że usługi teleinformatyczne mają coraz większe znaczenie w przekazywaniu informacji, taka strona jest szansą na dotarcie do olbrzymiego kręgu odbiorców na całym świecie przy minimalnych kosztach. Koszty te jednak istnieją. Poniżej wyjaśniamy, jak sporządzić ewidencję usług internetowych w księgach rachunkowych organizacji.

W obecnych czasach nawet najmniejsze organizacje wyrażają chęć posiadania skrzynki poczty elektronicznej lub strony internetowej, na której zamieszczą informacje o swojej działalności, produktach, usługach czy sieci placówek. Na stronie są również zawarte dane organizacji, telefon, adres, numer rachunku bankowego. Wykonanie oraz utrzymanie serwisu internetowego najczęściej jest zlecane wyspecjalizowanym firmom, które zajmują się kompleksową obsługą w tym zakresie.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00