comment
Porada
Data publikacji: 2004-09-01
Remont siedziby w księgach rachunkowych - jednorazowo czy rozliczony w czasie
Jak prawidłowo ująć w księgach firmy wydatki poniesione na remont siedziby firmy?
Aby prawidłowo zakwalifikować i rozliczyć koszty remontu siedziby, należy przede wszystkim pamiętać o konieczności odróżnienia remontu środka trwałego od jego ulepszenia w wyniku przebudowy, rozbudowy, rekonstrukcji, adaptacji lub modernizacji.
• jest działaniem powodującym jedynie przywrócenie pierwotnego stanu technicznego i użytkowego środka trwałego do jego poprzedniego stanu (np. pomalowanie ścian, wymiana starej podłogi na nową, usunięcie zmurszałego tynku ze ścian oraz położenie nowego itp.).
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right