Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2003-11-01

Ewidencja kosztów według realizowanych zadań

Czy dokumenty księgowe, stanowiące dowód kosztów poniesionych w projekcie (faktury, rachunki, listy płac, rachunki do umów itp.), mogą być układane przez księgową według źródeł ich finansowania (projektów), czy też konieczne jest „wrzucanie wydatków z różnych projektów do jednego wora”? System układania dokumentów według projektów ułatwiłby dostęp do nich koordynatorowi (kopie czasem nie wystarczają), który musi sporządzać raporty cząstkowe, końcowe, znać stan wydatków w poszczególnych kategoriach budżetowych projektu itp. Jest to zresztą wymóg niektórych grantodawców; życzą oni sobie, aby dokumenty potwierdzające wydatki sfinansowane z ich dotacji były łatwo dostępne, a nie rozrzucone po wielu segregatorach i przemieszane z innymi dokumentami.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00