Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2016-05-02

30 kwietnia 2016 r.

Nowe zasady zamieszczania ogłoszeń o konkursie na sprawowanie zarządu w spółkach Skarbu Państwa

Rady nadzorcze spółek Skarbu Państwa mają obowiązek zamieszczania ogłoszeń o konkursie w celu wyłonienia osoby, której będzie zlecone sprawowanie zarządu w spółce, na swojej stronie internetowej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej podmiotu wykonującego w spółce uprawnienia wynikające z praw majątkowych Skarbu Państwa. Podmiot wykonujący w spółce uprawnienia wynikające z praw majątkowych Skarbu Państwa, inny niż minister właściwy ds. spraw Skarbu Państwa, jest zobowiązany do niezwłocznego przekazania informacji temu ministrowi o zamieszczeniu ogłoszenia o konkursie. Przekazana informacja podlega zamieszczeniu w BIP na stronie podmiotowej ww. ministra. Dotychczas ogłoszenie o konkursie należało publikować w co najmniej jednym dzienniku o zasięgu ogólnopolskim. Do rozpoczętych postępowań konkursowych, w których zamieszczono ogłoszenie o konkursie, mają zastosowanie przepisy dotychczasowe.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00